  • 11. Data: 2006-10-28 18:19:22
    Temat: Re: umowa o tvsat
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik "Tea" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:45438d03$0$17953$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Bo tak mi powiedział sprzedawca. Chyba jest to wiążące prawnie ?

    A jak mu udowodnisz ze tak ci powiedzial?

    Angie

  • 12. Data: 2006-10-28 18:24:40
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Tea napisał(a):

    > Umowę podpisuje się chyba zakładając dobre intencje obu stron? Nie jestem
    > prawnikiem ale chyba coś takiego kiedyś słyszałem.

    Wszyscy na świecie mają dobre intencje, ale mimo to jest dużo zła.
    Wracając do tematu: bez pełnej treści umowy nic nie zdziałasz. Dziwi
    mnie to, że podpisałeś papiery bez zapoznania się z nimi.

    --
    Filip.

  • 13. Data: 2006-10-28 18:36:21
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

    > Wszyscy na świecie mają dobre intencje, ale mimo to jest dużo zła.
    > Wracając do tematu: bez pełnej treści umowy nic nie zdziałasz. Dziwi mnie
    > to, że podpisałeś papiery bez zapoznania się z nimi.

    Zapis regulaminu tez nie moze byc niezgodny z prawem wiec podpisalem z taką
    swiadomością.
    A teraz wracajac do tematu: co by bylo w sytuacji A i B ?

  • 14. Data: 2006-10-28 19:09:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tea napisał(a):

    > Co moze zmienic regulamin? W swietle prawa (z tego co sie orientowalem)
    > umowe mogę wypowiedziec momentalnie bez zadnych konsekwencji zgodnie z
    > niezgodnością towaru./usługi z umową. Skoro umowa jest podpisana na
    > dostarczenie działającgo sygnału TVSAT i dekodera to chyba podpada to pod
    > niezgodność z umową?

    Nie ma niezgodności usługi z umową ;-(

    M.

  • 15. Data: 2006-10-28 20:16:14
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

    > Nie ma niezgodności usługi z umową ;-(

    Hmm a czy tutaj usługa dostarczania telewizji satelitarnej nie jest towarem?

  • 16. Data: 2006-10-29 08:42:12
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>

    > Regulaminu nie mam jak obejrzec bo nigdzie go nie ma, ani w sklepie ani w
    > necie a na hotline pani mi pomoc nie potrafi.
    Jak nie ma, jak jest...
    http://slimak.onet.pl/_m/specjalne/Regulamin.pdf

    Jak się chce, to można znaleźć...

    Pzdr
    Czabu

  • 17. Data: 2006-10-29 10:43:34
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

    > Jak nie ma, jak jest...
    > http://slimak.onet.pl/_m/specjalne/Regulamin.pdf
    >
    > Jak się chce, to można znaleźć...

    Może i można ale nie uważasz, że w sytuacji konfliktowej plik pdf znaleziony
    na prywatnej stronie chyba nie jest zbyt przekonujacym dokumentem? W ogole
    to cale ITI to jakas pomylka.
    W tym regulaminie jest zapis, ze odpowiadają oni za nieaktywowanie uslugi w
    przeciagu 3 dni. To teraz pytanie: czy moge żądać od nich zwrócenia kosztów
    instalacji i ustawienia talerza na satelite hotbird?

  • 18. Data: 2006-10-29 14:57:22
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>

    > Może i można ale nie uważasz, że w sytuacji konfliktowej plik pdf
    > znaleziony na prywatnej stronie chyba nie jest zbyt przekonujacym
    > dokumentem?
    O tym to trzeba było myśleć przed podpisaniem umowy. Podziwiam luzaków
    składających swój podpis na czym się da, których nie interesują warunki
    umowy, a potem jojczą na grupach jak to ich skrzywdzono...
    Ten link leży na http://www.telewizjanowejgeneracji.pl/
    To jest sponsorowany przez grupę ITI blog traktujący ogólnie o telewizji
    nowej generacji. IMHO to taki "chłyt małketingowy", bo tak naprawdę zawiera
    bardzo dużo informacji o "n".
    Jakoś nie wydaje mi się, żeby rozpowszechniali fałszywy regulamin - w jakim
    celu mieliby to robić?

    W ogole
    > to cale ITI to jakas pomylka.
    Trzeba było poczekać, a nie rzucać się na wielką newiadomą...

    > W tym regulaminie jest zapis, ze odpowiadają oni za nieaktywowanie uslugi
    > w przeciagu 3 dni. To teraz pytanie: czy moge żądać od nich zwrócenia
    > kosztów instalacji i ustawienia talerza na satelite hotbird?
    Ja bym opierał się na punkcie 1 z rozdziału XI. Chociaż IMHO jeżeli
    kupowałeś to w jakimś hipermarkecie lub u przedstawiciela to nie jest
    sprzedaż na odległość. Jeżeli zamawiałeś na infolinii i przesłali Ci zestaw,
    to na podstawie tego punktu możesz śmiało rozwiązywać umowę.
    Nie jestem prawnikiem, więc to tylko moja opinia.

    Pzdr
    Czabu

  • 19. Data: 2006-10-29 15:59:03
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

    > O tym to trzeba było myśleć przed podpisaniem umowy. Podziwiam luzaków
    > składających swój podpis na czym się da, których nie interesują warunki
    > umowy, a potem jojczą na grupach jak to ich skrzywdzono...

    Masz taki problem, że bierzesz normalne pytanie jako "jojoczenie". Nie
    potrafisz odpowiedzieć zachowując chociaż minimum kultury - nie odpowiadaj.

  • 20. Data: 2006-10-29 16:20:58
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>

    > Masz taki problem, że bierzesz normalne pytanie jako "jojoczenie". Nie
    > potrafisz odpowiedzieć zachowując chociaż minimum kultury - nie
    > odpowiadaj.
    Jezeli ktoś narzeka na warunki umowy i regulaminu, których nie czytał, a
    złożył pod nią podpis to jest dla mnie jojczenie.
    Niestety jest to ostatnio bardzo powszechne zjawisko. Ludzie podpisują umowy
    na Neostradę, w bankach, w sieciach GSM, a potem żalą się na grupach jak
    zostali skrzywdzeni, jakie to warunki umowy są dla nich niekorzystne, jak z
    tych umów się wykręcić. Jest to po prostu żałosne.
    Na jakiej podstawie zarzucasz mi brak kultury? Dostarczyłem Ci link do
    regulaminu, napisałem na który punkt powinieneś się moim zdaniem powołać...
    Czego jeszcze oczekujesz?

    Pzdr
    Czabu