  • 1. Data: 2004-11-24 18:48:21
    Temat: umowa najmu
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Chcialbym wynajac lokal urzytkowy. Licze sie z tym, ze dzialalnosc przez
    pare pierwszych miesiecy nie bedzie przynosila mi dochodu, dlatego boje sie
    ze gdy np za pol roku rozlekamuje sie na tyle, ze zaczne zarabiac wlasciciel
    nie zmieni zdania i nie wymowi mi umowy i sam zacznie tam cos robic...
    Dlatego interesuje mnie czy lepiej zawrzec umowe na czas okreslony np 5 lat
    czy lepiej umowe na czas nieokreslony np z 6 miesiecznym okresem
    wypowiedzenia?
    Czy mozna wymowic umowe na czas okreslony?
    Za wszelkie rady z gory dziekuje:)
    pozdro:)

  • 2. Data: 2004-11-24 21:09:32
    Temat: Re: umowa najmu
    Od: Elkate <k...@w...pl>

    W przypadku umowy najmu zawartej na czas nieokreslony, to strony w umowie
    określają okres wypowiedzenia, a w przypadku ich braku muszą stosować
    terminy ustawowe.
    Ustawowe terminy wypowiedzenia umowy najmu uzależnione są od twgo, w jaki
    sposób regulowany jest czynsz.
    w odstępach czasu dłuższych niż miesiac, miesięcznych itp.
    Jak płacisz czynsz?

  • 3. Data: 2004-11-25 11:31:19
    Od: g...@p...onet.pl

    > Czy mozna wymowic umowe na czas okreslony?

    Nie, za wyjątkiem kilku przesłanek (np brak opłat czynszowych), chyba, że umowa
    stanowi inaczej.