  • 1. Data: 2004-11-24 16:14:46
    Temat: ZAGINĄŁ TELEFON
    Od: Tasman <e...@o...pl>

    witam, mam pytanie

    mialem dzis jazdy, na kursie, zostawilem w samochodzie telefon, po
    powrocie do domu zorientowalem sie, ze go nie mam, tylko zostal w
    samochodzie, zadzwonilem na moj numer, odebral moj instruktor,
    powiedzial, ze zostawi mi telefon w firmie, u sekretarki, to przyjade i
    go odbiore, pojechalem tam, a sekretarka powiedziala, ze ona juz tego
    telefonu nie ma, ze dala go jakiemus kolesiowi, ktory po niego
    przyszedl, istnieje podejrzenie, ze ktos slyszal, jak instruktor dawal
    sekretarce telefon i powiedzial, ze ktos ma po niego przyjechac, ktos
    mnie ubiegl, czy da sie cos w tej sprawie zrobic, jesli telefon sie nie
    znajdzie ? czy sekretarka za niego odpowiada ? powiedziala, ze nie
    spytala nawet o nazwisko osoby, ktora odbierala ten telefon, bo to nie
    jest jej obowiazek i nie moge miec do niej pretensji, co mam robic,
    pomozcie, przeciez nie zgubilem tego telefonu w sali wykladowej, zeby
    ktos mogl go zabrac, tylko osobiscie instruktor przekazal go (przy
    wlascicielu osrodka, ktory juz wie o sprawie) sekretarce, z gory dzieki
    za odpowiedzi !

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-24 18:03:07
    Temat: Re: ZAGINĄŁ TELEFON
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tasman" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    Cienko to widzę. Sekretarka najpewniej nazwiska prawowitego właściciela
    nawet nie znała, więc jak miała sprawdzić. Osobiście bym złożył
    zawiadomienie o przestępstwie na n/n osobę, która wprowadziła w błąd
    sekretarkę im poszywając się za Ciebie telefon zabrała.

  • 3. Data: 2004-11-24 19:43:52
    Od: Tasman <e...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > zawiadomienie o przestępstwie na n/n osobę, która wprowadziła w błąd
    > sekretarkę im poszywając się za Ciebie telefon zabrała.

    znała nazwisko, ktoś pewnie je usłyszał, gdy telefon był jej
    przekazywany i sięza mnie podał, ale nie wiadomo, kto to zrobił,
    postaram siędowiedzieć, bo przecież na placówkę tej firmy nie wchodzą
    przypadkowe osoby ...

  • 4. Data: 2004-11-24 21:50:12
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Wez rowniez pod uwage to ze telefon mogl niechcacy wpasc
    do jej torebki (ach te obszerne damskie torebki), a jej samej
    tylko sie wydaje ze go komus wydala. Oczywiscie, najbardziej
    prawdopodobna wersja, to ze instruktor zhandlowal aparat za grosze
    i zabral sekretarke na kolacje ze sniadaniem, ale moglo byc rowniez
    tak, ze komorka sama dostala nog i uciekla na wiesc ze jej dywersja,
    ktorej celem bylo zyskanie wolnosci, ma szanse sie nie powiesc.

    Gdybac mozna w nieskonczonosc.

    Reasumujac, kiepsko widze szanse odzyskania tej komorki.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2004-11-24 22:32:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > przekazywany i sięza mnie podał, ale nie wiadomo, kto to zrobił,
    > postaram siędowiedzieć, bo przecież na placówkę tej firmy nie wchodzą

    Jeśli nawet znała je, to pytanie, czy zapytała o nie, albo czy pamiętała je
    w chwili wydania.

  • 6. Data: 2004-11-25 01:53:27
    Od: ":: Solana ::" <s...@h...com>

    "Tasman" <e...@o...pl> skrev i meddelandet

    > postaram siędowiedzieć, bo przecież na placówkę tej firmy nie wchodzą
    > przypadkowe osoby ...

    Co wiecej: sa podejrzane tylko 3 osoby.

    magda

  • 7. Data: 2004-11-25 18:32:23
    Od: Tasman <e...@o...pl>

    :: Solana :: napisał(a):
    > "Tasman" <e...@o...pl> skrev i meddelandet

    > Co wiecej: sa podejrzane tylko 3 osoby.
    >
    > magda

    no tak ... instruktor, sekretarka i ewentualnie ta osoba, która odebrała
    (jeśli odebrała0 telefon od sekretarki, ciekawe tylko, czy zwróci mi
    pieniądze za telefon, albo sam tel odkupi, tego, co miałem na koncie już
    nawet nie liczę, bo nawet jeśli bym chciał, to mógłbym sobie nazmyślać,
    że miałem niewiadomo, ile, ale tego nie chcę robić, chcę tylko telefon
    albo pieniądze za niego, jak nie, to jakoś inaczej trzeba będzie to
    załatwić ...

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-11-25 20:39:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > no tak ... instruktor, sekretarka i ewentualnie ta osoba, która odebrała

    Przy czym trudno mówić o trzech podejrzanych, bo o ile instruktor i
    sekretarka są mniej więcej określeni, to ta trzecia osoba jest zbiorerm
    otwartym wielu osób.

> [...]
    > że miałem niewiadomo, ile, ale tego nie chcę robić, chcę tylko telefon
    > albo pieniądze za niego, jak nie, to jakoś inaczej trzeba będzie to

    Pod warunkiem, ze zdołasz dowieść, że w ogóle tam był ten telefon.
    Instruktor się wyprze, a sekretarka powie, ze był jeszcze inny telefon i to
    o nim mówiła. Twojego jej nikt nie dawał. I co teraz?

  • 9. Data: 2004-11-25 21:06:39
    Od: ":: Solana ::" <s...@h...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> skrev i meddelandet
> [...]
    >
    > Przy czym trudno mówić o trzech podejrzanych, bo o ile instruktor i
    > sekretarka są mniej więcej określeni, to ta trzecia osoba jest zbiorerm

    Ta ktora slyszala rozmowe, kolejny kursant?

    magda

  • 10. Data: 2004-11-28 18:22:52
    Od: Tasman <e...@o...pl>

    :: Solana :: napisał(a):
    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> skrev i meddelandet

    > Ta ktora slyszala rozmowe, kolejny kursant?
    >
    > magda

    kursant, ale On na pewno nie jest w to zamieszany, wydaje mi się, że 2
    osoby, które były wewnątrz budynku podczas przekazywania telefonu
    sekretarce (bo się okazało, że ktoś jednak był przy tym) są w to
    zamieszane, ale niestety sekretarka powiedziała, że nie zna tych osób,
    poza tym nawet gdyby ich widziała drugi raz, to i tak by żadnego z nich
    nie rozpoznała, więc chyba Ona powinna za to odpowiedzieć, takie jest
    moje zdanie, bo wygląda to tak, jakby sama sobie ten telefon wzięła.
    pozdrawiam