  • 1. Data: 2004-11-24 15:42:27
    Temat: Sklep i firma spedycyjna - problem konsumenta
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Witam!
    Jakis czas temu kupilem torbe w sklepie mieszczacym sie na drugim koncu
    Polski (sklep ten posiada takze pseduo internetowy skep - slaba aktualizacja
    produktow praktycznie nie pzwala nazwac tego dzilajacym sklepem. Towar
    zostal wysylany firma spedycyjna majac ze sklepem umowe (GLS) na moj koszt.
    Towar okazal sie nie do konca tym czego oczekiwalem, w daotku mial fabryczne
    uszkodzenie. Towar odeslalem na koszt sklepu (po wczesniejszym uzgodnieniu,
    co ciekawsze sklep proponwaol mi takie "cwaniackie" rozwiazanie bym wpierw
    wysylal towar na ich koszt a oni odesla mi spowrotem dobry egzeplaz na swoj,
    ale zgodnie z prawem nie zgodzilem sie na to - wiedzac ze przysluguja mi
    prawa konsumenckie...).
    Po paru dniach przyszla przesylka, tym razem nowy model torby, ktoremu nic
    nie brakowo...do czasu kiedy nie zostala pierwszy raz zaladowana i zarzucona
    plecy. Po 10 minutach uzytkowania oderwal sie pasek ktory zarzuca sie na
    ramie.
    Ponownie skontaktowalem sie ze sklepem telefonicznie. Odeslalem ponownie
    torbe (wciaz korzystajac z GLS'u) na koszt sklepu . Do przesylki dolaczylem
    pismo o nastepujacej tresci:

    Uprzejmie proszę o wymianę nowo zakupionej torby CCM EB 652 z powodu
    uszkodzenia mocowania paska na ramię.

    Pragnę poinformować, że po otrzymaniu torby od Państwa w dniu 26.10.2004 r.,
    następnego dnia udałem się samochodem na trening w hali Olivii, gdzie po
    włożeniu podstawowego sprzętu do w/w torby i próbie zarzucenia jej na ramię
    nastąpiło uszkodzenie mocowania paska.

    Proszę też o Państwa opinię, czy może są w sprzedaży torby podobnej
    wielkości i w zbliżonej cenie, z mocniejszym mocowaniem paska na ramię.

    Za pozytywne załatwienie sprawy z góry dziękuję!

    Po kilku dniach przyszla do mnie przesylka, a w srodku ta sama torba tyle ze
    naprawiona (zapewwne najprostszymi srodkami). Pogodzilem sie z tym, tym
    bardziej ze wyglada na solidne szycie i lepiej juz bedzie tak niz znow mieli
    by mi przesylac nowa i istoria znow by sie powotrzyla za jaksi czas...

    O sprawie praktycznie juz zapomnialem do czasu gdy wczoraj przyszla do mnie
    faktura z firmy spedycyjnej. W/g niej musze uregulowac koszt przszedylki.
    Generalnie mam zaplaci 43,-, nie jest to duzo ale zdecydowalem ze nie
    zapalce honorowo ani grosza bo nie mam takiego obowizku. Po pierwsze
    formalnie nigdzie nie ma mojego podpisu na fakturze, o odplatnosci nigdzie
    nie bylowczesniej mowy, w daotku to sklep w/g przepisow o ile mi sie wydaje
    powinien w takiej sytaucji ponosic koszty!

    Reasumujac prosze o porade czy procz ustwy w Dz.U. 141 z 27.07.2002 r. sa
    gdzies jeszcze jakies regulacje ktore przydatne sa dla konsumenta kiedy ten
    dokunuje zakupow w sklepie "murowanym" lub droga internetowa chce dokonac
    reklamacji (zwortu, zamiany) zakupionego towaru?

    Z gory dziekuje za pomoc!

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 2. Data: 2004-11-26 17:58:50
    Temat: Re: Sklep i firma spedycyjna - problem konsumenta
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Użytkownik "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > ten dokunuje zakupow w sklepie "murowanym" lub droga internetowa chce
    > dokonac reklamacji (zwortu, zamiany) zakupionego towaru?

    Czy ktos pomoze? :-)