  • Data: 2011-06-22 09:52:57
    Temat: Re: umowa na iPad
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2011 11:07, mvoicem pisze:
    > I tym wyjątkiem jest na przykład przeniesienie praw autorskich.

    No dobrze, ale ustawa mówi ,,o ile otrzymała wynagrodzenie za
    pozowanie''. Ja do tej pory rozumiałem to tak, że wystarczy że dałem np.
    modelowi w stroju pirata 5zł na plaży za pozowanie i już mogę. Więc po
    co w ogóle umowa o przenoszeniu jakichkolwiek praw autorskich, skoro
    modelka nie ma tu praw autorskich, a ochronę wizerunku, nie
    obowiązującą, jeśli otrzymała kasę za pozowanie.

    Mylę się?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek