  • Data: 2011-06-22 08:21:50
    Temat: Re: umowa na iPad
    Od: Frido <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Cze, 08:10, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:
    > U ytkownik "Frido" <b...@g...com> napisa

    > IMO to jest obrazek a nie dokument.

    > A jak ju masz obrazek jej podpisu to mo esz go wmontowa w dowolny
    > inny i tak wytworzyc np. "umow " sprzeda y auta.

    no tak ale idąc tą drogą, to mogę ze zwykłej umowy go zeskanować i
    przenieść na dowolną i wydrukować. Umowe wydrukować na laserze, podpis
    wdrukować na atramentówce i gwarantuje że będzie to wyglądało bardzo
    realistycznie. Zastanawia mnie jeszcze fakt np. zawierania umowy o
    hosting. Można to zrobić przez stronę klikając, płacąc (dostanę
    fakturę) ale nigdzie nie podpisałem umowy. Aplikacja ta sprawdza się w
    realiach amerykańskich - nie mam bladego pojęcia jak ma się do
    polskich. Należy zwracić uwagę że widnieją na niej informacje o tym że
    podpis został złapany cyfrowo z użyciem iphone'a. Czy nie jest to
    równoznaczne z kliknięciem "kupuje hosting" i dzięki temu jest
    prawomocne.