  • 11. Data: 2004-08-20 16:26:22
    Temat: Re: umowa na czas określony
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Thu, 19 Aug 2004 21:24:29 +0200, aniya <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >wygasla....jednak po obecnym urlopie wakacyjnym limit umow na czas
    >okreslony sie mu wyczerpie.
    Jesli mowisz o tym, ze trzecia umowa juz jest na czas nieokreslony
    to z tego co wiem w nowym kodeksie zostalo to wykreslone i mozesz miec
    10 000 umow na czas okreslony, co 2 dni jedna... :-)

    Klapuch

  • 12. Data: 2004-08-20 18:22:03
    Temat: Re: umowa na czas okre?lony
    Od: aniya <p...@p...onet.pl>

    > Jesli mowisz o tym, ze trzecia umowa juz jest na czas nieokreslony
    > to z tego co wiem w nowym kodeksie zostalo to wykreslone i mozesz miec
    > 10 000 umow na czas okreslony, co 2 dni jedna... :-)

    Kolego Klapuch, do 1 maja 2004 roku tak mozna bylo robic. Z godnie z
    obowiazujacym Kodeskem pracy 3 umowa nie moze byc juz umowa na czas
    okreslony.

    Dz.U.98.21.94 z dnia 1998.02.16

    Art. 251. § 1. Zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas określony jest
    równoznaczne w skutkach prawnych z zawarciem umowy o pracę na czas
    nieokreślony, jeżeli poprzednio strony dwukrotnie zawarły umowę o pracę
    na czas określony na następujące po sobie okresy, o ile przerwa między
    rozwiązaniem poprzedniej a nawiązaniem kolejnej umowy o pracę nie
    przekroczyła 1 miesiąca.

    Art. 251 zmieniony przez art. 1 pkt 10 ustawy z dnia 14 listopada 2003
    r. (Dz.U.03.213.2081) zmieniającej nin. ustawę z dniem uzyskania przez
    Rzeczpospolitą Polską członkostwa w Unii Europejskiej.

    NIE, nie o to mi chodzilo.

    pozdrawiam
    aniya

  • 13. Data: 2004-08-20 19:52:53
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Klapuch (www.klapuch.komrel.net) wrote:
    > Jesli mowisz o tym, ze trzecia umowa juz jest na czas nieokreslony
    > to z tego co wiem w nowym kodeksie zostalo to wykreslone i mozesz miec
    > 10 000 umow na czas okreslony, co 2 dni jedna... :-)

    wprost przeciwnie, właśnie powróciło

    KG