  • 1. Data: 2004-08-19 18:27:26
    Temat: umowa na czas określony
    Od: aniya <p...@p...onet.pl>

    Drodzy Koledzy i Kolezanki,

    Poszukuję podstawy prawnej, która nieuczciwemu pracodawcy wyjasnilaby
    czarno na bialym, iż umowa na czas okreslony musi posiadac zapis o
    okreslonym okresie pracy (OD-->DO), a tego waznego zapisu w niej brak.
    Poniewaz laikiem prawnym jestem, mam trudnosci w odnalezieniu
    odpowiedniego pargrafu w kodeksie pracy.

    Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    aniya

  • 2. Data: 2004-08-19 18:54:00
    Temat: Re: umowa na czas określony
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    aniya wrote:
    > Poszukuję podstawy prawnej, która nieuczciwemu pracodawcy wyjasnilaby
    > czarno na bialym, iż umowa na czas okreslony musi posiadac zapis o
    > okreslonym okresie pracy (OD-->DO)

    A musi?

    KG

  • 3. Data: 2004-08-19 19:22:29
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Thu, 19 Aug 2004 20:54:00 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> wrote:

    >aniya wrote:
    >A musi?

    No przeciez jest na czas okreslony, nie?

    Raczej bedzie zapis ze od teraz na iles tam miesiecy

    Klapuch

  • 4. Data: 2004-08-19 19:24:29
    Od: aniya <p...@p...onet.pl>

    > A musi?
    >
    > KG

    W tym przypadku tak, bo umowa jest nazwana umowa na czas okreslony , nie
    jest to umowa na czas nie okreslony. Pracodawca do tego stopnia jest
    zdolny, ze po odbyciu urlopu przez pracownika oznajmnia mu ze podpisuje
    z nim kolejna umowe na czas okreslony, ze poprzednia juz
    wygasla....jednak po obecnym urlopie wakacyjnym limit umow na czas
    okreslony sie mu wyczerpie.
    Hm.

  • 5. Data: 2004-08-19 19:26:56
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    aniya wrote:
    > W tym przypadku tak, bo umowa jest nazwana umowa na czas okreslony , nie
    > jest to umowa na czas nie okreslony.

    To że jakoś musi być określone to tak, ale koniecznie od - do?

    KG

  • 6. Data: 2004-08-20 05:07:55
    Od: aniya <p...@p...onet.pl>

    > To że jakoś musi być określone to tak, ale koniecznie od - do?
    >
    > KG

    nie jestem prawnikiem:)
    ale pierwszy raz sie spotykam z takim przypadkiem. dotyczchczas kazda
    umowa ktora mialam okazje podpisac widziec itd na czas okreslony byla de
    facto na czas okreslony od do (lub okreslony na np: 3 miesiace).

    pozdrawiam
    aniya

  • 7. Data: 2004-08-20 07:32:29
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > To że jakoś musi być określone to tak, ale koniecznie od - do?
    >
    > KG

    a jak inaczje sobie wyobrażasz określenie termin w umowie na czas określony
    niż od - do?? jeśli sobie wyobrażasz to napisz

    skylo

  • 8. Data: 2004-08-20 15:14:53
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Galis wrote:
    > a jak inaczje sobie wyobrażasz określenie termin w umowie na czas określony
    > niż od - do?? jeśli sobie wyobrażasz to napisz

    x miesięcy od daty zawarcia

    KG

  • 9. Data: 2004-08-20 15:19:12
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik kam napisał(a):

    > x miesięcy od daty zawarcia
    >
    > KG

    Albo 6 pełnych faz księżyca, licząc od pierwszej pełni po letnim zrównaniu dnia
    i nocy:)
    Tylko że tak zapisy w umowach są rzadko spotykane.

    --
    JOHNSON :)

  • 10. Data: 2004-08-20 16:13:40
    Od: aniya <p...@p...onet.pl>

    spodziewalam sie pomocy dotyczacej odnalezienia konkretnych artykulow
    ktore definiowalyby pojecie umowy na czas okreslony.

    mimo wszystko dzieki za wszelkie komentarze
    pozdrawiam
    aniya