  • Data: 2005-04-14 16:54:44
    Temat: Re: "umowa escobara" - co to jest?
    Od: Janusz <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 15:42:46 +0200, Heming napisał(a):

    > Użytkownik "greg" <o...@C...pl> napisał w wiadomości

    Escobar nie był generałem i przywódca Panamy jeżeli juz to
    Noriega.Amerykanie go w mońcu z ambasady watykanu wydobyli - a,własciwie to
    sam sie poddał i pposadzili u siebie w kryminale.To ten taki dziobaty facet
    Eskobar to szef catelu z Medelin /Columbia/ został zastrzelony w czasie
    wspólnej akcji DEA i wojska Columbijskego.Dodam ,że Escobara możan było
    wzic żywcem,ale z tego co mi wiadomo oficer specjalnej jednostki woskowej
    /columbia/ zastrelił go na scodach otoczonego budynku,a strzelił mu w głowę
    gdy ten juz leżał.
    JanuszHr