  • Data: 2013-08-20 12:42:16
    Temat: Re: umowa bez wiedzy osoby decyzyjnej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie, zostały dostarczone pod właściwy adres.

    To nie wystarcza.
    Mamusia może sobie zamówić WŁASNĄ usługę i na niej co tam żywnie chce.
    Faktem jest, że jeśli jest podatna na "zgadzanie się", to wątkodawca
    ma problem, bo tylko czekać kiedy któryś kanciarz to wykorzysta
    i wepchnie TAKĄ umowę.

    > To, że mieszka tam więcej ludzi....

    To każdy z nich może sobie zawrzeć własną umowę.
    Nie ma przeciwwskazań.
    Ale pytający nie wyraził zgody na przesyłanie CZYICHŚ
    treści na łączach które wynajął DLA SIEBIE.

    > Jak moja żona zamówi np. Buty na Allegro, to jak dostarczą jej do
    > mojego mieszkania, to jej umowa jest nieważna?

    Zmień przykład, bo zarówno brak "wiązania elementów" (umowy)
    a po drugie żona ma prawa wynikłe wprost z KRiO oraz KC,
    te prawa ISTNIEJĄ tak jakbyś wystawił pełnomonictwo
    do korzystania z lokalu na prawach lokatora.
    Matka wątkotwórcy nie ma takiego pełnomocnictwa do rozporządzania
    umową z operatorem.

    pzdr, Gotfryd