  • 51. Data: 2019-02-03 18:36:24
    Temat: Re: udostepniony wyrok z sadu na stronie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 18:14, malagon pisze:
    > no właśnie widze, wyraznie pisze ze jak sad udzieli zgody, a tutaj nie
    > udzielił

    ano, będziesz walczyć w niezawisłym sądzie, nie znając terminologii
    sądowej, życzę powodzenia:)))))))

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 52. Data: 2019-02-03 18:38:45
    Od: malagon <m...@g...com>

    > A jak udowodnić, że umieściła na stronie? W każdej chwili mogą usunąć.
    > Zrzut ekranu chyba to za mało.
    > Konkurencja była stroną w sprawie?
    >
    > Robert

    wisi juz ok miesiaca czasu, pisałem zeby usunął ale nic nie odpisuje
    czyli olewa.

    tak, cwaniak specjalnie umiescił

  • 53. Data: 2019-02-03 18:49:36
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Już odpuść, bo Twojego nicka już poprawnie umieszcza.

    przecież żartuję, nikogo nie chcę celowo poniżyć czy ośmieszyć, a Flip i
    Flap to moi ulubieńcy z lat młodości:)

  • 54. Data: 2019-02-03 18:52:18
    Od: "n" <...@...e>

    U notariusza, serio.

    -----

  • 55. Data: 2019-02-03 18:53:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 18:35, Jcek Macewski pisze:
    > Ale wciąż w
    > mocy pozostaje etyczny nakaz niewywyższania swojej nacji nad inne w
    > ramach gatunku i jak sądzę, będzie w mocy dopóki narodowość/pochodzenie
    > etniczne nie stanie się prywatną, drugorzędną i nieistotną sprawą. Co
    > nastąpi nie wcześniej niż po globalnej katastrofie której przeczucie
    > mam. I obym się mylił

    oczywiście że nastąpi kolejna wojna, i kolejna i kolejna. Jcek naiwnie
    sądzi, że winna jest temu moja stopka:))))))

  • 56. Data: 2019-02-03 18:57:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-02-03 o 18:52, n pisze:
    > U notariusza, serio.
    A ile to może kosztować?

    Robert

  • 57. Data: 2019-02-03 18:58:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Ale wciąż w
    > mocy pozostaje etyczny nakaz niewywyższania swojej nacji nad inne w
    > ramach gatunku

    Czyli nie ma Narodu Wybranego i nie ma się czym martwić?

    > Co nastąpi nie wcześniej niż po globalnej
    > katastrofie której przeczucie mam.

    A skąd to przeczucie? Oczywiście jeżeli to nie tajemnica.

  • 58. Data: 2019-02-03 19:42:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 18:58:27 +0100, nadir napisał(a):

    > Czyli nie ma Narodu Wybranego i nie ma się czym martwić?
    Czyż dowolnemu bogowi nie przysługuje prawo wybrania sobie dowolnego
    narodu? Kim ty jesteś żeby dyskutować z bogami o ich wyborach? Ten bóg
    wybrał sobie akurat ten naród. Jak ci się jego wybór nie podoba, masz
    prawo wybrać sobie dowolnego innego boga. Ludzkość zna ich parędziesiąt
    tysięcy i zawsze możesz sobie wymyślić własnego.

    > A skąd to przeczucie? Oczywiście jeżeli to nie tajemnica.
    Nie rżnij głupa. O oczywistościach nie dyskutuję.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 59. Data: 2019-02-03 19:49:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 19:42, Jcek Macewski pisze:
> [...]
    > prawo wybrać sobie dowolnego innego boga. Ludzkość zna ich parędziesiąt
    > tysięcy i zawsze możesz sobie wymyślić własnego.

    Jcek nie rozumie, że to jest wywyższanie się, a kto się wywyższa i tak
    dalej:)))))))

  • 60. Data: 2019-02-03 19:55:11
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > masz prawo wybrać sobie dowolnego innego boga. Ludzkość zna ich
    > parędziesiąt tysięcy i zawsze możesz sobie wymyślić własnego.

    Ale problemem nie jest, to który naród wybrał sobie bóg, a
    przeświadczenie jakiegoś narodu, że został przez boga wybrany.

    > Nie rżnij głupa. O oczywistościach nie dyskutuję.

    O oczywistościach jakich, że Słońce zgaśnie bądź wybuchnie?
    Myślałem, że znasz jakieś mniej odległe terminy i ich przyczyny.