  • Data: 2003-01-25 21:28:58
    Temat: Re: uciązliwy sąsiad
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Zet wrote:
    [ciach]
    > Widocznie masz spokojną córeczkę. Ja mam dwóch synków, którzy
    > nie potrafią się inaczej przemieszczać. Jakiś czas starszemu
    > przypominałem, ale to syzyfowa praca.
    > Po prostu takie są wady mieszkania w bloku i nic się na to nie poradzi.
    > Ale niedługo planujemy się wyprowadzić i wynająć mieszkanie.
    > Jak dostanie się "imprezowym" studentom, to sąsiadka doceni jak miała z
    > nami dobrze ;-)

    otototo. mam nieszczęście mieć sąsiada, któremu ciągle nic nie pasuj
    e. nie sposób się z nim ułożyć, bo on jak tylko coś mu się nie spodoba, o
    d razu goni do administracji. a tam zazwyczaj mu idą na rękę, żeby tylko
    mieć z nim jak najmniej do czynienia. a jako że się zamierzamy wyprowadzić w
    końcu z lublina, postanowiliśmy mieszkanie sprzedać tylko i wyłącznie
    komuś imprezowemu, najlepiej studentowi AM ostatnich lat :)).

    --
    lukasz(at)mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl gg://1612670
    jabber://m...@c...pl icq://136281200