  • Data: 2003-04-23 14:48:51
    Temat: Re: uciążliwe zwierze
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sunnt@ wrote:

    > W regulaminie bloku jest podane - zakaz trzymania uciażliwych zwierząt.
    > Czy jest gdzies określone co to dokładnie oznacza a jesli tak to dzie tego
    > szukac?
    > I jakie są jego konsekwencje.
    > Dziękuje za odpowiedź

    Moze dolacze swoje pytanie.
    Ktos w bloku hoduje przepiorki dla jajek. Caly dom zastawiony klatkami.
    Jezeli ktos chce sie zorientowac jaki zapach sie wydobywa z tego mieszkania
    to polecam wybrac sie na wies i wlozyc noc do jakiegos niezbyt czesto
    sprzatanego kurnika.

    Jak ten ktos ma otwarte okna to fetor przyprawia o mdlosci. Co z kims takim
    mozna zrobic?

    Zagrozenia przeciwpozarowego zapewne nie ma. Nie wiem czy sa jakies metody
    na pomiar smrodu (watpie) i jakies normy ktorych nie wolno przekraczac.
    Czy sanepid (czy jakas inna instytucja) bedzie mogl cos na to poradzic?
    Gdzie sie udac?
    Mieszkanie jest wlasnosciowe.