  • Data: 2013-07-29 09:32:32
    Temat: Re: uciążliwe zakłócanie....
    Od: Helios <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-28 23:01, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale przeciez wątkotwórca pisał, ze "tamci" nie chca przyjąc mandatu.
    > Znaczy ze jakies czynnosci zostały poczynione przez policję i z tymi
    > nieprzyjętymi "mandatami" też przeciez cos sie dzieje.

    u mnie z tydzień na dużym osiedlu w krk była akcja o 3,00 w nocy:
    ktoś puścił muzykę na full ale tak głośno że w promieniu 3 bloków nie
    dało się spać (nie 3 pięter!)

    ktos wezwał policję, akcja trwała 1.5 godziny zanim muzyka ucichła,
    policja nie mogła dostać się do mieszkania, muzyka grała nikt nie
    otwierał, policja puszczała koguty przed blokiem i nic

    nie wiem jak to się skończyło dla właściciela ale 1.5 godziny ludzie nie
    spali w 3 blokach

    problemem są chyba przepisy bo za takie skurwielstwo odbierał bym prawo
    do lokalu i wypierdalał na wieś