  • Data: 2013-07-29 22:39:25
    Temat: Re: uciążliwe zakłócanie....
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.07.2013 18:14, ToMasz pisze:

    > jak juz pisałem policja przyjeżdżała wielokrotnie, ale mantatów nie
    > przyjmują, więc na razie nic im nie grozi.

    Wystąp z wnioskiem o ukaranie. Będziesz ciągany po sądach, ale powinno
    szybciej ruszyć.

    > Razu pewnego muzyka głośna była, ale nikt nie otwarł drzwi. Kto był w
    > środku? Właściciel czy lokatorzy? Nadmieniam ze lokatorzy na 100% nie

    A może włamywacz?

    > mają żadnej umowy, kasa pod stołem - zero podatku. Więc? Tym razem ja
    > się uparłem, że skoro nie stwierdzono kto był w lokalu, domagam sie
    > ukarania właściciela.

    Domagać to się możesz. A ja mogę się domagać, żeby komary ginęły od
    ludzkiej krwi. I co z tego domagania się wyniknie? Tyle samo.

    > taki też protokół sporządzono. Jaki i czy to da
    > efekt - nie wiem,

    Efekty był taki, że się od policjantów odczepiłeś ;)

    > myślałem że Wy mi coś poradzicie. CZy zakładać sprawę
    > cywilną, czy czekać.... Czekanie to nieprzespane noce :(

    Jaką sprawę cywilną?

    Pisałem wyraźnie - wniosek o ukaranie. Jak będzie świadek i
    pokrzywdzony, którego sąd będzie mógł ciągać po rozprawach, to sprawa
    szybciej ruszy.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!