  • Data: 2013-07-29 18:14:13
    Temat: Re: uciążliwe zakłócanie....
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.07.2013 13:42, Andrzej Lawa pisze:

    > Masz rację, wydaje ci się.

    > No to już jego problem. Ma dwa wyjścia - zawalczyć ze źródłem
    > (sprawcami) albo przyzwyczaić się (lub zastosować zatyczki do uszu).

    godzina 1:40 spię z zatyczkami, właściwie juz nie śpię, bo coś mnie
    obudziło. patrze a kolana mi podskakują. BAsy takie sympatyczne....

    (...)
    jak juz pisałem policja przyjeżdżała wielokrotnie, ale mantatów nie
    przyjmują, więc na razie nic im nie grozi.

    > Podstawę prawną szybciutko podaj albo się łaskawie zamknij.
    Razu pewnego muzyka głośna była, ale nikt nie otwarł drzwi. Kto był w
    środku? Właściciel czy lokatorzy? Nadmieniam ze lokatorzy na 100% nie
    mają żadnej umowy, kasa pod stołem - zero podatku. Więc? Tym razem ja
    się uparłem, że skoro nie stwierdzono kto był w lokalu, domagam sie
    ukarania właściciela. taki też protokół sporządzono. Jaki i czy to da
    efekt - nie wiem, myślałem że Wy mi coś poradzicie. CZy zakładać sprawę
    cywilną, czy czekać.... Czekanie to nieprzespane noce :(

    ToMasz