  • Data: 2013-07-28 22:52:41
    Temat: Re: uciążliwe zakłócanie....
    Od: marek <marek@> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-28 22:02, fonon wrote:
    > Trzeba zacząć od dokumentacji policyjnej. Zwrócić się do szefa jednostki
    > policji i o potwierdzenie faktu podejmowania interwencji. Z tym dopiero
    > do sądu. Trzeba wystąpić przeciwko właścicielowi lokalu, gdyż on
    > odpowiada za to, co dzieje się w jego lokalu.
    > f.

    Zaiste przedziwne. Właściciel odpowiada za to co się dzieje w lokalu ale
    nie może działaniu aktywnie zapobiec (patrz mój post o własności
    mieszkania i niewpuszczeniu gościa). Pokręcone lekko to wszystko jest.
    Skoro prawo do przyjmowania gości ma "posiadacz" lokalu to niech i ten
    posiadacz odpowiada za to co się tam dzieje a nie właściciel.

    marek