  • Data: 2004-07-29 07:12:10
    Temat: Re: ubojnia na sąsiedniej działce
    Od: "Chester" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za odpowiedź.

    > Zdaje się że przepisy podają jak jest strefa ochronna wokół takiej
    > ubojni a co za tym idzie w jakiej minimalnej odległości taka ubojnia
    > może być zbudowana od terenów pod zabudowę mieszkaniową. Spróbuj
    > dowiedzieć się ile wynosi ta odległość.

    Może wiesz gdzie tego szukać? Jezeli tak jest to dobry punkt zaczepienia.

    Jeżeli Inwestor dostałby
    > pozwolenie na budowę (a może już dostał) to jest czas na oprotestowanie.
    > Sprawdź czy plan zagospodarowania przewiduje takie obiekty, jeżeli nie -
    > to powołaj się na plan zagospodarowania i na to że ty zgodnie z tym
    > planem dostałeś zgodę na zabudowę mieszkaniową-jednorodzinną.

    Sprawdziłem, że w lanie zagospodarowania jego działka była pzreznaczona
    pod
    działalność przemsyłową, jednak nie było mowy, ze to moze być tego typu
    szkodliwa
    i uciązliwa dla otoczenia działalność. O pozwolenie dopiero sie stara
    dltego całs sprawa ujrzała swiatło dzienne.

    --
    Pozdrv.
    Chester