  • Data: 2005-08-26 14:41:39
    Temat: Re: ubliżanie
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:den4p9$tb$1@inews.gazeta.pl...

    > A przestepstwo jest z art 216 kodeksu karnego , ale jezlei go np
    zdradzilas
    > , czy w ogle z twojej winy sie to wszystko rozpadlo to szczerze watpie by
    > dostal jakis wyrok.

    Przeczytasz w poscie , to byly maz . ciagle mnie zasypuje .

    Zatem jezeli to byly maz , to gdzie tutaj moze byc mowa o zdradzie ?

    Sprawa wina zostala juz rozwiazana albo i nie , ale mamy rozwod .
    Wiec ta Pani jest dla tego Pana osoba obca ??? TAK

    Cytujesz 3 paragraf :

    Czy obecne prowadzenie sie za reke tej Pani z nowym Panem jest wykroczeniem
    ???
    Uwazasz ze ta kobieta bije swojego bylego meza ? :)))
    O zniewadze wzajemnej niestety nie ma zadnych informacji , wiec dla swojego
    dobra kobieta nie powinna odpowiadac na sms .

    Jacek