  • Data: 2011-09-13 18:17:04
    Temat: Re: ubezwłasnowolnienie osoby chorej psychicznie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Sep 2011, Technolog wrote:

    > dochodu, zresztą dla mnie to także niespodzianka.

    IMO w rachubę wchodzi tylko część, wybrane opłaty, te "inwestycyjne"
    (bo "zysk" z nich - przyszły remont - ma właściciel mieszkania)

    > W każdym razie
    > spółdzielni to nie przeszkadza, że przez lata regulował czyns ojciec.

    Nie przeszkadza, bo jest konkretny przepis że nie można odmówić
    przyjęcia zapłaty kiedy ktoś płaci za dłużnika.

    _117.html
    +++
    art. 356
    [...]
    § 2. Jeżeli wierzytelnoœć pieniężna jest wymagalna, wierzyciel
    nie może odmówić przyjęcia œwiadczenia od osoby trzeciej,
    chociażby działała bez wiedzy dłużnika.
    ---

    pzdr, Gotfryd