  • Data: 2012-11-06 20:56:35
    Temat: Re: ubezpieczenie OC
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    j...@g...com wrote:
    > Wypowiedziałem ubezpieczycielowi umowe OC , którą powinienem wypowiedzieć 1 dzien
    przed koncem okresu ubezpieczenia. Umowa byla do 28 VIII, ja wyslalem poczta
    wypowiedzenie (polecony) 24 VIII. Oni twierdzą ze dostali 29 VIII i ze mam placic, a
    ja ze mnie to raczej srednio interesuje bo wyslalem 4 dni wczesniej. Co na to prawo?

    i po rybkach. jestes w plecy. liczy (ła) sie data otrzymania pisma przez
    ubezpieczyciela.

    znany numer. kontaktuj sie z poczta, niech ustala kiedy polecony został
    dostarczony. Ale sie wysyla listy w weekend i liczy na to ze dotra w
    poniedzialek to wlasnie taki jest efekt.