  • 1. Data: 2004-03-06 17:28:59
    Temat: ubezpieczenie...
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl-USUN_PRZY_ODPOWIADANIU>

    Witam.
    Mbnak proponuje od niedawna ubezpieczenia (między innymi NNW).
    Nie znam się na prawie, ale zastanawia mnie punkt np.
    dotyczący odpowiedzialności (V):

    Ochroną ubezpieczeniową Generali nie są objęte
    [...]

    2) zatrucia substancjami stałymi lub płynami, które wnikneły do
    organizmu drogą pokarmową:

    Niby sytuacja rzadka, no ale możliwa... Ktoś się zatruł - wypadek.
    Czemu się tak bronią przed tym???

  • 2. Data: 2004-03-06 18:45:31
    Temat: Re: ubezpieczenie...
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Niby sytuacja rzadka, no ale możliwa... Kto? się zatruł - wypadek.
    > Czemu się tak broni? przed tym???

    Bo to nie jest nieszczesliwy wypadek tylko zwyczajne otrucie ;-))))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-03-06 20:34:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Bo to nie jest nieszczesliwy wypadek tylko zwyczajne otrucie ;-))))

    Ja wiem, czy otrucie? A jak to po prostu się przypadkowo jakimś
    cholerstwem zaraziło? Jest trochę substancji wokół nas, które mogą nas
    otruć naprawdę przypadkowo.