  • 1. Data: 2004-11-19 08:24:21
    Temat: "trwałe" wydruki
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Witam!
    Czy jest takie przepis (jeśli tak to jaki?), który mówi, że drukowane
    dokumenty (np. swiadectwo pracy) muszą być wydrukiem trwałym, czyli nie mogą
    być drukowane na atramentówkach a moga np. na laseówkach?

    pozdrawiam
    Schwester

  • 2. Data: 2004-11-19 10:22:51
    Temat: Re: "trwałe" wydruki
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    mogą
    > być drukowane na atramentówkach a moga np. na laseówkach?

    a co jest nietrwalego w atramentowkach?

    P.

  • 3. Data: 2004-11-19 10:55:02
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 19 lis o godzinie 11:22, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > mogą
    >>

    > a co jest nietrwalego w atramentowkach?

    Chyba że ma taką co drukuje atramentem sympatycznym ;)

    LMAO

    --
    Herbi
    19-11-2004 11:54:59

  • 4. Data: 2004-11-19 11:08:40
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Przemek R. wrote:

    > a co jest nietrwalego w atramentowkach?

    Chocby to ze latwo taki wydruk rozmazac.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 5. Data: 2004-11-19 11:18:14
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 19 lis o godzinie 12:08, na pl.soc.prawo, Borszczuk napisał(a):

    > Chocby to ze latwo taki wydruk rozmazac.

    Przy stosowaniu 'oryginalnych' tuszów? - hehehehe
    Przy uzupełnianych, ale po kilku sekundach, i na _normalnym_ papierze -
    rozmarz wydruk .. :P

    BTW; poprzez zastosowanie odpowiednich substancji, wszystko się da wybielić
    ;)

    --
    Herbi
    19-11-2004 12:17:30

  • 6. Data: 2004-11-19 11:21:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisał w
    wiadomości news:cnkkks$bbp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chocby to ze latwo taki wydruk rozmazac.

    A papier spalić;)

    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2004-11-19 12:45:29
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Herbi wrote:

    > Przy stosowaniu 'oryginalnych' tuszów? - hehehehe

    oryginalne czy nie macane mokra lapa zawsze mi sie mazaly.

  • 8. Data: 2004-11-23 16:29:26
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Borszczuk"

    > oryginalne czy nie macane mokra lapa zawsze mi sie mazaly.

    to masz dobry pot:-) toner tez rozmazesz

    --
    www.aem.pl GG: 1145538