  • 1. Data: 2004-11-19 03:12:55
    Temat: Szkoda spowodowana przez Organ Panstwowy
    Od: "Antek " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam !

    Moje pytanie jest takie: w tym roku zlozylem wniosek do organu panstwowego o
    wydanie mi stosownego orzeczenia, majacego byc podstawa otrzymania pewnej
    sumy. Organ ten mial 6 tygodni na wydanie mi go, a wyszlo na to ze organ ten
    wydal mi je po 80 dniach, plus 14 dni szlo to poczta, czyli 94 dni. W wyniku
    czego stracilem 500 zloty, mam pytanie jak pozwac ten organ do sadu
    Cywilnego, Jakie sa tego koszty, Czy mam jakiesz szance itd.

    Oczywiscie mowie tutaj o nowelizacji prawa cywilnego ktore zezwala od kilku
    mc na pozywanie organow panstwowych ktore w wyniku przewleklosci spowodowaly
    szkode.

  • 2. Data: 2004-11-19 16:57:05
    Temat: Re: Szkoda spowodowana przez Organ Panstwowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Antek " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Bezpośrednio pozwać raczej nie dasz rady. Najpierw złóż skargę i organ
    przełożony nad tym organem niech uzna, że naruszono prawo. Wówczas łatwiej
    będzie Ci wywieść przed sądem ich winę oraz przejść do poniesionych strat.
    To tak w uproszczeniu, bo dość oględnie opisałeś sprawę, więc trudno się
    dokładnie odnieść.

  • 3. Data: 2004-11-23 20:31:32
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik Antek napisał:

> [...]
    > wydanie mi stosownego orzeczenia, majacego byc podstawa otrzymania pewnej
    > sumy. Organ ten mial 6 tygodni na wydanie mi go,

    z czego wynikalo 6 tygodni bo to troche dziwny termin