  • 1. Data: 2004-11-19 09:25:56
    Temat: TBS oszukało
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Witam!
    Mam takie pytanie.
    Dwa lata temu podpisałem umowę z TBSem na mieszkanie (nie wnikam w szczegóły
    kto jest partycypantem a kto najemcą).
    Podczas rozmowy przed podpisaniem dopytywałem o wiele szczegółów, między
    innymi o ogrzewanie i ciepłą wodę.
    Dokładnie to pytałem o koszty, ponieważ wcześniej mieszkałem w mieszkaniach,
    gdzie ciepła woda była podgrzewana junkersem a ogrzewanie było z Miejskiego
    Przedsiębiorstwa ElekrtoCiepłowniczego.
    Pan w TBSie wytłumaczył mi, że osiedle będzie miałe WŁASNĄ kotłownię gazową,
    więc będzie taniej, a dodatkowo odpadną opłaty przesyłowe. W podpisywanych
    dokumentach nie było nic na ten temat.
    Przy wprowadzaniu do mieszkania okazało się, że kotłownia nie jest własna
    (nie jest własnością TBS-u) tylko prywatnej firmy, która jest bardzo droga,
    do tego są jeszcze opłaty przesyłowe, mimo iż kotłownia znajduje się w
    jednym bloku, a drugi jest oddalony o 20m.
    Do tego jeszcze faktury za ogrzewaine i ciepłą wodę są tak zakręcone, że
    moło kto potrafi się w tym połapać.

    Czy można zaskarżyć TBS o to, że zostaliśmy my (mieszkańcy) oszukani?

    pozdrawiam
    Schwester

  • 2. Data: 2004-11-19 09:50:24
    Temat: Re: TBS oszukało
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik "mpo" <"marcinpojasek[skasujto]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    > witaj

    > znam przypadek nieuczciwego developera w Krakowie
    >
    > dokladnie taki sam przypadek, tylko wlascicielem kotlowni
    > byla firma developerska, wspolnota mieszkaniowa podala
    > developera do sadu i wygrali, wiec mozliwe ze u Ciebie
    > tez jest szansa.

    A czy mieliście jakieś papiery potwierdzające, że Was oszukali, czy tylko
    wasze słowo przeciw słowu developera?

  • 3. Data: 2004-11-19 09:50:39
    Od: mpo <"marcinpojasek[skasujto]"@o2.pl>

    witaj

> [...]

    byla firma developerska, wspolnota mieszkaniowa podala
    developera do sadu i wygrali, wiec mozliwe ze u Ciebie

    pozdr.
    marcin

  • 4. Data: 2004-11-19 09:54:21
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

> [...]
    > byla firma developerska, wspolnota mieszkaniowa podala
    > developera do sadu i wygrali, wiec mozliwe ze u Ciebie

    I jeszcze jedno pytanko - co dało wygranie rozprawy?
    Ja też jestem z Krakowa

    pozdrawiam
    Schwester