  • Data: 2002-10-01 17:24:30
    Temat: Re: transakcje kradzioną kartą kredytową
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@u...agh.edu.pl>
    > transakcji.Ja mialem karte wypukla,nie wiem
    > czy mozna reklamowac na podpis?
    > Z tego co mi wiadomo nalezaloby sklepowi udowodnic
    > iz jego sprzedawca dzialal w zlej wierze,
    > a to chyba prawie nie wykonalne.
    >
    > pozdrawiam

    sprobuj - na piśmie
    od roku chyba banki wycofaly sie z oplaty za reklamacje
    i jak podpis bedzie ewidentnie inny to bank moze wyciagnac forse od
    sprzedawcy a zwrocone ci pieniadze (na poczatku procedury) zostawic.
    Chodzi o to ze wolno ci reklamowac "to nie ja zrobilem taka rtransakcje"
    nawet jak twoja karta nie zostala ukradziona - a jak zobaczysz nei swoj
    podpis to bedziesz wiedzial ze karte nalezy zastrzec zeby sprawa sie nie
    powtarzala

    ja kiedys reklamowalem, ale kwitek z podpisem mi pokazali i uznalem ze to
    moja operacja a ja o niej po prostu zapomnialem
    *** blad ***