  • 1. Data: 2004-04-01 09:23:37
    Temat: to panstwo jest popierdolone !
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    nie chce sie tu rozczulać na tym czy zle zrobiłem czy nie, kazdy z was powie
    ze zle, bo jechałem na rowerze po pijaku, ale niech mi ktoś do cholery powie
    jak to sie ma do samochodu, ja zostałem skazany za jazdę na rowerze po
    pijaku na rok więzienia, a taki co jedzie samochodem nachlany jak wół i
    jeszcze wiedzie w kogoś dostaje co najwyrzej pół roku i to jeszcze w
    zawiasach i chodzi sobie po wolności . Wiem ze jazda poj.mechanicznym (a
    rower za taki się uwaza) po pijaku nie jest wpoządku. Ale niech mi ktoś
    łaskawie wytłumaczy dlaczego skazali mnie na tak długo i za to tylko ze raz
    jechałem do czego się przyznałem, a drugi raz prowadziłem rower tzn.
    pchałem, a mimo to policja stwierdziła ze widziała mnie jak jechałem co jest
    zupełną nieprawdą i tylko za to mam iść siedzieć na rok, gdzie nie zrobiłem
    nikomu najmniejszej krzywdy, i nawet złodzieje czy ci co ukradną babci
    torebke na ulicy nie dostają tyle . I poniekąd uwazam ze ktoś chciał sie na
    mnie wyzyć, i dlatego uwazam ze to państwo jest pojebane...

    p.s.
    zaznaczam ze w obydwu przypadkach to był praktycznie środek nocy i zywej
    duszy na ulicy więc nawet jak bym nie wiem jak był pijany i jechał tym
    rowerem to krzywde mógłbym zrobić co najwyzej sobie lub"komuś" wjerzdzając w
    czyjś samochód

    z powazaniem
    załamany rowerzysta

  • 2. Data: 2004-04-01 09:33:22
    Temat: Re: to panstwo jest popierdolone !
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

> [...]
    > jak to sie ma do samochodu, ja zostałem skazany za jazdę na rowerze po

    zloz apelacje czlowieku! wg mnie rzeczywiscie kara jest zbyt surowa. szczegolnie
    biorac pod uwage okolicznosci, czyli noc etc.

    konrad

  • 3. Data: 2004-04-01 10:31:05
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    łysy wrote:
> [...]
    > samochodem nachlany jak wół i jeszcze wiedzie w kogoś dostaje co
    > najwyrzej pół roku i to jeszcze w zawiasach i chodzi sobie po

    Jeszcze raz tylko szczerze.
    To jak to było. Pierwszy raz jechałeś na rowerze i wyrok był w zawiasach,
    tak?
    potem drugi wyrok i odwieszenie pierwszego, tak? Bo w bezwzględną karę za
    jazdę po pijaku trudno mi uwierzyć. Chyba, że sędzia miał zly humor.

    Podobnie jak trudno mi uwierzyć w mniej niż rok w zawieszeniu za prowadzenie
    samochodu po pijaku. Bo w takich razach zwykle daje się "urzędowo" czyli rok
    na trzy. No, chyba, że ktoś przegiął z promilami albo z jazdą, wtedy dwa na
    pięć. Żeby dostać mniej niż rok trzeba trafić na łagodnego sędziego i okazać
    mocną skruchę. A żeby dostać bez zawiasów trzeba albo być niepoprawnym
    recydywistą albo bardzo mocno narozrabiać.

    > Wiem ze jazda poj.mechanicznym (a rower za taki się uwaza)
    > po pijaku nie jest wpoządku. Ale niech mi ktoś łaskawie wytłumaczy
    > dlaczego skazali mnie na tak długo

    Bo tyle urzędowo się należy. A jaką karę proponowałbyś dla siebie?

    > i za to tylko ze raz jechałem do
    > czego się przyznałem, a drugi raz prowadziłem rower tzn. pchałem, a
    > mimo to policja stwierdziła ze widziała mnie jak jechałem co jest
    > zupełną nieprawdą

    Aaaa, to co innego. Kto prowadzi rower idąc obok nie popełnia przestępstwa z
    art 178a KK. O ile to prawda. A prawda wynika z dowodów. Jak policjanci
    kłamią udowodnij to, a zostaną ukarani za składanie fałszywych zeznań.

    > i tylko za to mam iść siedzieć na rok, gdzie nie
    > zrobiłem nikomu najmniejszej krzywdy,

    Bo zatrzymano cię zanim zdążyłeś zrobić komuś krzywdę.

    > i nawet złodzieje czy ci co
    > ukradną babci torebke na ulicy nie dostają tyle .

    Ciekawe skąd takie informacje. Bo za rozbój lub kradzież zuchwałą zwykle
    daje się więcej.

    > I poniekąd uwazam
    > ze ktoś chciał sie na mnie wyzyć, i dlatego uwazam ze to państwo jest
    > pojebane...

    Jesteś rozgoryczony i masz do tego prawo. Ale ta grupa to nie miejsce na
    wylewanie swoich żalów pod adresem wymiaru sprawiedliwości.

> [...]
    > zywej duszy na ulicy więc nawet jak bym nie wiem jak był pijany i
    > jechał tym rowerem to krzywde mógłbym zrobić co najwyzej sobie

    Nie ma to żadnego znaczenia. Widziałem postanowienie odwieszające rok
    więzienia orzeczony za jazdę po pijaku po tym jak policja złapała pijanego,
    który przejeżdżał na drugą stronę drogi, nie stwarzając przy tym żadnego
    niebezpieczeństwa.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 4. Data: 2004-04-01 12:29:30
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Falkenstein wrote:
> [...]
    > mocną skruchę. A żeby dostać bez zawiasów trzeba albo być niepoprawnym
    > recydywistą albo bardzo mocno narozrabiać.

    a warunkowe umorzenie? :)

    KG

  • 5. Data: 2004-04-01 13:09:52
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    kam wrote:

    > a warunkowe umorzenie? :)

    bardzo czasami. .
    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 6. Data: 2004-04-01 13:20:48
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    . Wiem ze jazda poj.mechanicznym (a
    > rower za taki się uwaza)

    Rower nie jest pojazdem mechanicznym

> [...]
    na
    > mnie wyzyć, i dlatego uwazam ze to państwo jest pojebane...

    Podaj kiedy byly te wyroki i za jakie czyny oraz na jakie kary cie skazano.
    Cos mi tu pachnie obligatoryjnym zarzadzeniem wykonania kary warunkowo
    zawieszonej.
    Pozdr.

  • 7. Data: 2004-04-01 14:15:26
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    "?ysy" <v...@p...fm> wrote:
    > nie chce sie tu rozczula? na tym czy zle zrobi?em czy nie, kazdy z was powie
    > ze zle, bo jecha?em na rowerze po pijaku, ale niech mi kto? do cholery powie
    > jak to sie ma do samochodu, ja zosta?em skazany za jazd? na rowerze po
    > pijaku na rok wi?zienia, a taki co jedzie samochodem nachlany jak w?? i
    > jeszcze wiedzie w kogo? dostaje co najwyrzej p?? roku i to jeszcze w

    czy jadąc na tym rowerze po pijaku połamałeś komuś kości? itp.?

  • 8. Data: 2004-04-01 14:22:54
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Falkenstein wrote:
    > bardzo czasami. .

    Nie wątpię, a przy >2 promilach? :)

    Zrestą to dziwne, bo akurat to przestępstwo do tego by się nadawało (+
    świadczenie i zakaz). A jeśli nie, to grzywny i ograniczenie wolności,
    szczególnie jeśli przekroczenie granicy jest niewielkie. Mieliśmy
    grzywnę i ewentualnie areszt do 3 miesięcy, a tu nagle przeskoczyliśmy
    do co najmniej roku więzienia. Absurd.

    A kary pozbawienia wolności - tak w ogóle dobrze by było gdyby ktoś
    zauważył, że zaczyna się od miesiąca...

    A w sprawie łysego - przecież on dostał maksymalny wyrok. Ciekawe
    dlaczego...

    KG

  • 9. Data: 2004-04-01 15:11:44
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c4h4ag$bg7$1@inews.gazeta.pl...

    > bardzo czasami. .

    oj zdarza się, zdarza, ale rzadko i nie dotyczy w większości przypadków
    normalnych, przecietnych obywateli. Chociaż czasami Sąd i dla inych jest
    łaskawy.

    wowka

  • 10. Data: 2004-04-01 15:57:01
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Thu, 01 Apr 2004 15:20:48 +0200, Robert.K. wrote:

    > Rower nie jest pojazdem mechanicznym

    No nie byłbym przekonany. To chyba raczej kwestia interpretacji, chyba
    nie ma jednoznacznego określenia, że pojazd mechaniczny winien być
    napędzany silnikiem spalinowym .. ?

    --
    Pozdrawia m.