    From: "Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: to panstwo jest popierdolone !
    Date: Thu, 1 Apr 2004 12:31:05 +0200

    łysy wrote:
    > nie chce sie tu rozczulać na tym czy zle zrobiłem czy nie, kazdy z
    > was powie ze zle, bo jechałem na rowerze po pijaku, ale niech mi ktoś
    > do cholery powie jak to sie ma do samochodu, ja zostałem skazany za
    > jazdę na rowerze po pijaku na rok więzienia, a taki co jedzie
    > samochodem nachlany jak wół i jeszcze wiedzie w kogoś dostaje co
    > najwyrzej pół roku i to jeszcze w zawiasach i chodzi sobie po
    > wolności.

    Jeszcze raz tylko szczerze.
    To jak to było. Pierwszy raz jechałeś na rowerze i wyrok był w zawiasach,
    tak?
    potem drugi wyrok i odwieszenie pierwszego, tak? Bo w bezwzględną karę za
    jazdę po pijaku trudno mi uwierzyć. Chyba, że sędzia miał zly humor.

    Podobnie jak trudno mi uwierzyć w mniej niż rok w zawieszeniu za prowadzenie
    samochodu po pijaku. Bo w takich razach zwykle daje się "urzędowo" czyli rok
    na trzy. No, chyba, że ktoś przegiął z promilami albo z jazdą, wtedy dwa na
    pięć. Żeby dostać mniej niż rok trzeba trafić na łagodnego sędziego i okazać
    mocną skruchę. A żeby dostać bez zawiasów trzeba albo być niepoprawnym
    recydywistą albo bardzo mocno narozrabiać.

    > Wiem ze jazda poj.mechanicznym (a rower za taki się uwaza)
    > po pijaku nie jest wpoządku. Ale niech mi ktoś łaskawie wytłumaczy
    > dlaczego skazali mnie na tak długo

    Bo tyle urzędowo się należy. A jaką karę proponowałbyś dla siebie?

    > i za to tylko ze raz jechałem do
    > czego się przyznałem, a drugi raz prowadziłem rower tzn. pchałem, a
    > mimo to policja stwierdziła ze widziała mnie jak jechałem co jest
    > zupełną nieprawdą

    Aaaa, to co innego. Kto prowadzi rower idąc obok nie popełnia przestępstwa z
    art 178a KK. O ile to prawda. A prawda wynika z dowodów. Jak policjanci
    kłamią udowodnij to, a zostaną ukarani za składanie fałszywych zeznań.

    > i tylko za to mam iść siedzieć na rok, gdzie nie
    > zrobiłem nikomu najmniejszej krzywdy,

    Bo zatrzymano cię zanim zdążyłeś zrobić komuś krzywdę.

    > i nawet złodzieje czy ci co
    > ukradną babci torebke na ulicy nie dostają tyle .

    Ciekawe skąd takie informacje. Bo za rozbój lub kradzież zuchwałą zwykle
    daje się więcej.

    > I poniekąd uwazam
    > ze ktoś chciał sie na mnie wyzyć, i dlatego uwazam ze to państwo jest
    > pojebane...

    Jesteś rozgoryczony i masz do tego prawo. Ale ta grupa to nie miejsce na
    wylewanie swoich żalów pod adresem wymiaru sprawiedliwości.

    > p.s.
    > zaznaczam ze w obydwu przypadkach to był praktycznie środek nocy i
    > zywej duszy na ulicy więc nawet jak bym nie wiem jak był pijany i
    > jechał tym rowerem to krzywde mógłbym zrobić co najwyzej sobie
    > lub"komuś" wjerzdzając w czyjś samochód

    Nie ma to żadnego znaczenia. Widziałem postanowienie odwieszające rok
    więzienia orzeczony za jazdę po pijaku po tym jak policja złapała pijanego,
    który przejeżdżał na drugą stronę drogi, nie stwarzając przy tym żadnego
    niebezpieczeństwa.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant