  • 41. Data: 2010-10-11 18:29:50
    Temat: Re: "tlumaczenie sie" policjantowi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:i8vkg2$g33$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Stanięcie na głowie i klaskanie piętami przez podwładnego nie wiąże się z
    > korzyścią majątkową dla wydającego polecenie, więc będzie OK?

    Nie doszedłeś do końca - w tym wypadku będzie to właśnie ten ostatni
    artykuł.

  • 42. Data: 2010-10-11 18:36:05
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i8vl58$7d1$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i8vkg2$g33$1@news.onet.pl...

    > Nie doszedłeś do końca - w tym wypadku będzie to właśnie ten ostatni
    > artykuł.

    Jakim cudem dotyczy on wymyślonej przeze mnie sytuacji a nie dotyczy
    zmuszania policjanta do występowania w rozrywkowym programie
    telewizyjnym?

  • 43. Data: 2010-10-11 18:42:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:i8vleu$jeg$1@news.onet.pl...

    > Jakim cudem dotyczy on wymyślonej przeze mnie sytuacji a nie dotyczy
    > zmuszania policjanta do występowania w rozrywkowym programie
    > telewizyjnym?

    Bowiem polecenie wzięcia udziału w show nie przekracza uprawnień
    przełożonego, a klaskania nogami tak.

  • 44. Data: 2010-10-11 18:52:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Bowiem polecenie wzięcia udziału w show nie przekracza uprawnień
    > przełożonego,

    Dlaczego?

    > a klaskania nogami tak.

    Dobre choć to.

  • 45. Data: 2010-10-11 19:06:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:i8vmd8$mgc$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Dlaczego?

    Co dlaczego?

  • 46. Data: 2010-10-11 19:12:22
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Co dlaczego?

    Z czego wynika uprawnienie przełożonego do nakazania policjantom z
    patrolu drogowego by w czasie służby wzięli udział w widowisku
    telewizyjnym?

  • 47. Data: 2010-10-11 19:26:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:i8vnj0$qqq$1@news.onet.pl...

    > Z czego wynika uprawnienie przełożonego do nakazania policjantom z
    > patrolu drogowego by w czasie służby wzięli udział w widowisku
    > telewizyjnym?
    Z zarządzenia KGP :-)

  • 48. Data: 2010-10-11 19:37:57
    Od: "g...@d...pl" <g...@c...pl>

    W dniu 2010-10-10 19:55, Jotte pisze:

    > Jeśli się daliśmy złapać - trudno, płaćmy. Ale zachowajmy godność,
    > choćby kosztem trochę większej kasy. Ustawmy psa od razu na jego
    > miejscu, zapiszmy numer służbowy i nazwisko (zwykle podają go szybko i
    > bełkotliwie - żądajmy wyraźnego powtórzenia), nagrywajmy interwencje,
    > przecież dyktafon i kamerę ma obecnie praktycznie każdy telefon.

    A jak już ponagrywasz, to co dalej z tym robisz? No i nie zapomnij o
    żądaniu okazania homologacji radaru - jeśli to przeoczysz, to nie
    będziesz tak twardym twardzielem, jakim mógłbyś być.

    g.

  • 49. Data: 2010-10-11 19:58:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Z zarządzenia KGP :-)

    A KGP wydaje takie zarządzenie na jakiej podstawie?

  • 50. Data: 2010-10-11 20:12:13
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>

    W artykule <i8ud8t$dgh$1@news.net.icm.edu.pl> niusy.pl napisal(a):

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Może w pewnym stopniu usprawiedliwiać popełnienie wykroczenia

    Aleś biedny wymyslił... ;)
    po prostu -
    -sprawdzaja, czys nie pijany (bełkotliwy)- to wg. procedury
    -fraternizuja sie (bys sie poczuł "dopieszczony, a NIE załatwiony,
    znaczy -załatwony tak czy tak -"odmownie")
    -pokazują, kto tu jest władza ( sami wtedy rosnom w siłę,
    a Tobie zyje sie "DOSTATNIEJ")
    Ot co. Cała to i tajemnica.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga