  • 1. Data: 2008-08-25 20:24:13
    Temat: testament - podważenie?
    Od: "dhc" <d...@d...pl>

    Znajomy spisał testament, nie wiem po co, ale to zrobił;)
    W każdym razie pokazł mi i wynikła różnica zdań. Spisał on ten testament
    własnoręcznie, podpisał, ale bez świadków czy notariusza. Powiedziałem mu,
    że taki testament może podważyć ktoś z rodziny kogo chciał "ominąć".

    On twierdzi, że taki testament jest w pełni wartościowy, ja jestem
    odmiennego zdania. A jak jest w rzeczywistości?

  • 2. Data: 2008-08-25 20:40:09
    Temat: Re: testament - podważenie?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ciągle się uczysz do egzaminu?
    JaC
    PS. W rzeczywistości Wysoki Sąd mysli głównie o tym, co ugotuje mężowi na obiad.

    -----

  • 3. Data: 2008-08-25 20:53:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    dhc wrote:
> [...]
    >
    > On twierdzi, że taki testament jest w pełni wartościowy, ja jestem
    > odmiennego zdania. A jak jest w rzeczywistości?

    jest.