  • 1. Data: 2008-08-25 16:23:14
    Temat: Dziedziczenie
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    Ojciec posiadał gospodarstwo rolne z aktem własności. Następnie
    przekazał je przed wyjazdem do USA w formie aktu notarialnego mojemu
    starszemu bratu.Mój starszy brat wyjechał do Warszawy i przed wyjazdem
    również zrobił podział ziemi w formie aktu notarialnego na mojego
    najmłodzego brata i moją młodszą siostrę, ja zostałam z przyżeczeniem
    ustnym kupna dla mnie ziemi przez młodszego z braci, któremu zostało
    zapisane najwięcej.Moi świadkowie to rodzeństwo.Od tego zapisu
    notarialnego na mojego najmłodszego brata i przyżeczenia kupna ziemi
    mineło 4 lata,do tej pory brat nie wywiązał się z umowy ustnej.Jakie
    szanse wywiązania sie z umowy przez mojego młodszego z braci mam przed
    Sądem.Proszę doradźcie

  • 2. Data: 2008-08-25 18:06:38
    Temat: Re: Dziedziczenie
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    m...@g...com <m...@g...com> napisal:
> [...]
    > mineło 4 lata,do tej pory brat nie wywiązał się z umowy ustnej.Jakie
    > szanse wywiązania sie z umowy przez mojego młodszego z braci mam przed

    Ty tak na serio, czy byc moze zaczyna sie juz kampania wrzesniowa na prawie?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek