  • Date: Fri, 05 Feb 2010 11:32:49 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: testament a samobójstwo

    Johnson pisze:

    > Ty myślisz że w kartce jeździ urzędnik, który wydaje decyzje
    > administracyjne ??

    Ty twierdzisz, że w karetkach zwykle jeżdżą psychiatrzy?

    > Przytoczyłem ci tylko przepis. Czego nie rozumiesz?

    Przepis znam. Czego nie rozumiesz?

    > To może winien pisać bardziej zrozumiale ?

    Sęk w tym, że albo twoja inteligencja tak czy inaczej jest poniżej
    poziomu pozwalającego na rzeczową dyskusję, albo celowo usiłujesz
    wypaczyć sens moich wypowiedzi, czyli złośliwie trollujesz, co też nie
    zachęca.