    From: A...@k...net.pl (Artur Golański)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: teren zabudowany
    Date: Wed, 27 Mar 2002 17:01:44 GMT
    Sender: a...@p...onet.pl@pc100.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał:

    >Zadalas pytanie i otrzymalas odpowiedz.
    No ty jej raczej (odpowiedzi) nie udzieliłes. Poradziłes 'wejdz,
    wpisz, poszukaj', a przecież o RADĘ, gdzie szukać nie prosiła !

    >Art.4 kodeksu drogowego mowi
    Nie moze 'mówić', bo akt prawny na który się powołauje po prostu NIE
    istnieje (jest KK, KC, KW, ale nie KD). Kodeks drogowy to co najwyżej
    zbiór aktów np. PoRD (art.4 ???), rozp. w sprawie znaków itp.

    > o tym co to jest teren zabudowany.
    W PoRD definiuje sie OBSZAR zabudowany, nie teren !

    >Nie jestes czasem blondynka?
    Wstyd mi za Ciebie. Zobacz ile błedów formalnych mógłbyś sobie
    zarzucić, ale nie zrobisz tego, bo wolisz grzecznie pytajaca
    dziewczyne złosliwie nazywac blondynka (nie podobaja ci sie dziewczyny
    w ogóle czy wolisz brunetki ?). Jak byś się czuł, gdyby Ania wysłała
    skarge do "n...@o...icpnet.pl" ?
    Nikt z nas nie wie wszystkiego, więc troche więcej pokory i zero
    agresji, złosliwosci.
    Nie będę zaskoczony, jesli oburzysz sie na mnie. Natomisat sprawisz
    to, jesli napiszesz Ani "przepraszam" - stać cię na to ?

    Artur Golański