  • Data: 2002-03-27 18:08:26
    Temat: Re: teren zabudowany
    Od: "Maniek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wlasnie kolega sie myli :-(
    > juz przeszlam po drabinie biurokracji w krakowie
    > i tak - droga jest miejska - czyli rejon drog miejskich powiedzial ze jest
    > tylko firma ktora "stawia" znaki na zlecenie wydzialu dorg i komunikacji
    UM
    > krakow
    >
    > ten to wydzial - stwierdzil ze oni faktycznie wydaja takie zelcenia
    RDM-owi,
    > ale to cos powstaje na podtsawie wykonanego projektu, ktory ten to wydzial
    > uzgadnia i zatwierdza

    To straszliwa biurokracja panuje w Krakowie :(. W Poznaniu jest to
    rozwiązane tak: Zarząd Dróg Miejskich jest przy Urzędzie Miasta (Wydział
    Komunikacji jest też przecież przy Urzędzie Miasta) Dlatego decyzje wydaje
    Zarząd Dróg Miejskich. Oczywiście musi być projekt opiniowany przez policje
    (wynika to z Rozporządzemnia), Fizycznie znak stawia firma "X", która
    wykonuje tego typu prace.

    "postawili mi znak ze mieszkam na terenie ups - na obszarze
    niezabudowanym:((((( - szkoda mowic"

    O warunkach ustawiania znaku "obszar zabudowany napiszę jutro, gdyż w pracy
    (tak to się jakoś złożyło), że jestem w posiadaniu projektu Wytycznych...,
    które na dniach mają się ukazać. (jeśli nie zapomnę :))