  • Data: 2002-03-27 16:54:42
    Temat: Re: teren zabudowany
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz troszeczkę racji ale...
    > 1. Znaki stawia zarządca drogi np. Generalna Dyrekcja Dróg Publicznych -
    na
    > drogach krajowych
    > 2. Zarząd Dróg Wojewódzkich - na drogach wojewódzkich
    > 3. Zarząd Dróg Powiatowych - na drogach powiatowych
    > 4. Zarząd Dróg Miejskich na drogach miejskich
    > 5. Gminy na drogach gminnych lub innych
    > Wydziały komunikacji nie mają tutaj nic wspólnego.

    wlasnie kolega sie myli :-(
    juz przeszlam po drabinie biurokracji w krakowie
    i tak - droga jest miejska - czyli rejon drog miejskich powiedzial ze jest
    tylko firma ktora "stawia" znaki na zlecenie wydzialu dorg i komunikacji UM
    krakow

    ten to wydzial - stwierdzil ze oni faktycznie wydaja takie zelcenia RDM-owi,
    ale to cos powstaje na podtsawie wykonanego projektu, ktory ten to wydzial
    uzgadnia i zatwierdza

    i wlasnie - na jakiej podstawie - nazwijmy to "projektant" tworzy taki
    projekt gdzie jaki znak postawic???

    > Pytasz o akt prawny ? Odpowiadam: Na razie jeszcze obowiązuje Zarządzenie
    > Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z roku 1994 tzw. Instrukcja w

    i pewnie wlasnie tego szukam:-(

    postawili mi znak ze mieszkam na terenie ups - na obszarze
    niezabudowanym:((((( - szkoda mowic

    ania