  • 1. Data: 2014-06-14 10:01:50
    Temat: tendencje proeuropejskie
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    napisałem od ISP czy może mi zmienić IP na takie bez domeny z
    namierzaniem, a on mi na to:

    "Niestety prawo nie pozwala na takie ustawienia. Kazdy adres IP musi być
    identyfikowalny po lokalizacji i operatorze. Dodatkowo sam komputer
    (przegladarka) publikuje takie info na forach i formularzach więc nawet
    jesli IP było by inne to wyświetli info o miescie."

    mam iść z tym do sądu? niby na jakiej podstawie tak stwierdził? czy tusk
    przemycił do prawa jakieś wskazówki dla psycholi?

  • 2. Data: 2014-06-14 10:04:10
    Temat: Re: tendencje proeuropejskie
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 14.06.2014 10:01, feldmarszałek tusk pisze:
> [...]
    >
    > mam iść z tym do sądu? niby na jakiej podstawie tak stwierdził? czy tusk
    > przemycił do prawa jakieś wskazówki dla psycholi?

    Jak widać, psychole sobie radzą i bez wskazówek Tuska.

    BP NMSPANC

    p. m.

  • 3. Data: 2014-06-14 10:21:46
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    skłaniam się ogólnie do takiego stwierdzenia, że sukces na wolnym
    zjednoczonym wyzwolonym rynku europejskim odnoszą tylko ci ISP którzy
    wspierają koalicję PO/EU...

  • 4. Data: 2014-06-14 10:36:32
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2014-06-14 10:21, feldmarszałek tusk pisze:
    > skłaniam się ogólnie do takiego stwierdzenia, że sukces na wolnym
    > zjednoczonym wyzwolonym rynku europejskim odnoszą tylko ci ISP którzy
    > wspierają koalicję PO/EU...

    WOlna europa to bajka dla debili. Europa to policyjne panstwo centralnie
    sterowane rzadzone przez niemcow ale paru kretynow z polski mysli ze mysli.
    Kazde IP ma geolokalizacje zapisana w RIPE i tego nie zmienisz chocbys
    sie osral po pachy.

  • 5. Data: 2014-06-14 10:39:24
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 14.06.2014 10:21, feldmarszałek tusk wrote:
    > skłaniam się ogólnie do takiego stwierdzenia, że sukces na wolnym
    > zjednoczonym wyzwolonym rynku europejskim odnoszą tylko ci ISP którzy
    > wspierają koalicję PO/EU...

    ...i Obama/NSA

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 6. Data: 2014-06-14 11:34:07
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    >
    > mam iść z tym do sądu? niby na jakiej podstawie tak stwierdził? czy tusk
    > przemycił do prawa jakieś wskazówki dla psycholi?

    A ty, pojebany psycholu, naprawdę masz taki problem z tym, żę większość ma
    cię już w KF.ie, że tak regularnie zmieniasz ksywkę?

  • 7. Data: 2014-06-14 13:47:11
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ale co to dla takich "detektywów po/eu" jak Wy...

  • 8. Data: 2014-06-16 12:42:56
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-06-14 10:01, feldmarszałek tusk pisze:
> [...]
    >
    > mam iść z tym do sądu? niby na jakiej podstawie tak stwierdził? czy tusk
    > przemycił do prawa jakieś wskazówki dla psycholi?

    Niestety, ale anonimowość w sieci musisz sobie sam zapewnić, jeśli jest
    Ci potrzebna. Sposobów parę jest, ale to wykracza poza tematykę grupy.

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp