  • 11. Data: 2006-12-08 19:44:02
    Temat: Re: taksowkarz odmawia wykonania uslugi
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    d852 napisał(a):

    > No i masz - ileś tam odpowiedzi, żadna nie związana z prawem.
    > Czy zawsze na pl.soc.prawo tak to wygląda ?

    A czego oczekujesz? Zakazu - brak, nakazu - tez...
    Głupie pytanie, nie o zapisy prawa a o ludzka swiadomoc, mentalnosc,
    moralnosc. A te jak kazdy wiemy kazdy ma swoje i nie nam o tym sadzic.
    Pozatym pytanie odnosi sie do prawa US, wiec to NTG, bo grupa jest w pl.*

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 12. Data: 2006-12-08 19:46:33
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Pozatym pytanie odnosi sie do prawa US, wiec to NTG, bo grupa jest w
    > pl.*

    Niby NTG, ale ile odpowiedzi ! ;)

  • 13. Data: 2006-12-08 19:48:11
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Osmanski wrote:
    > Zakazu - brak, nakazu - tez...

    Tak w sumie to pierwsza merytoryczna odpowiedź.

  • 14. Data: 2006-12-08 20:02:21
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > byzyduuura :)

    Taksówki są do przewozu ludzi. Jestem alergikiem i jazdą taksówką z sierścią
    nie należałaby do najprzyjemniejszych

    > wniosek jest jeden, taksiazowi sie po prostu nie chcialo i tyle

    Co mu się nie chciało ? Zarobić mu się nie chciało. Musiał mieć jakiś powód.

    Tomek

  • 15. Data: 2006-12-08 20:10:57
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    szerszen napisał(a):

    > jestesmy w polsc i tu pasazer moze jezdzic na przednim siedzeniu,
    > szczegolnie moze jechac na nim osoba niewidoma

    moze != musi.

    Niebezpieczne

    > to wedlug ciebie tylko klatka?

    Nie, odpowiednie miejsce przeznaczone do przewozenia czworonogow.
    Podloga przez przed przednim siedzeniem nie jest miejscem do tego
    przeznaczonym. A to ze tak wiekszosc robi, nie znaczy ze maja racje.

    Ja psy przewoze w bagazniku (kombi) w specjalnym kojcu, ew. jesli jade
    sedanem to ma do tego specjalna mate ktora zaklada sie miedzy zaglowkami
    siedzen przednich i tylnych.

    > wystarza te kotre sa, albo sie psow bal, albo mu sie nie chcialo i
    tyle, w
    > kazdej taksowce ktore jezdza w polsce, mozna spokojnie przewiezc psa
    > przewodnika na podlodze przed przednim siedzeniem, to jest fakt,
    mozliwosci
    > sa, tylko czy checi starczy

    Czyli jesli sie bal psow, to tez jego wina? Mogl isc do psychologa i sie
    oduczyc tego 'bania' a nie biedna pania stresowac... LOL.
    Aczkolwiek ostatnie zdanie posta glownego sugerowaloby ze faktycznie
    zalezalo tu duzo od tego 'chcenia'...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 16. Data: 2006-12-08 21:10:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:elch35$q9j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie, odpowiednie miejsce przeznaczone do przewozenia czworonogow. Podloga
    > przez przed przednim siedzeniem nie jest miejscem do tego przeznaczonym. A
    > to ze tak wiekszosc robi, nie znaczy ze maja racje.

    podloga przed przednim siedzeniem, jest jednym zbezpieczniejszych miejsc dla
    psa w czasie wypadku i nie tylko w czasie wypadku, gdyz w razie stluczki
    pies w tym miejscu moze wykonac najmniejszy ruch, a co za tym idzie,
    najmniej sie uszkodzic, drugim miejscem jest zakratowany tyl kombiaka, ale
    to raczej ze wzgledu na ludzi a nie samego czworonoga

  • 17. Data: 2006-12-08 21:11:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Taksówki są do przewozu ludzi. Jestem alergikiem i jazdą taksówką z
    > sierścią nie należałaby do najprzyjemniejszych

    czytaj ze zrozumieniem i spojz co zacytowalem, znaczy sie do ktore czesci
    tekstu sie odnioslem

  • 18. Data: 2006-12-08 22:24:32
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > czytaj ze zrozumieniem i spojz co zacytowalem, znaczy sie do ktore czesci
    > tekstu sie odnioslem

    Naucz się cytować.

    Tomek

  • 19. Data: 2006-12-09 08:03:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Naucz się cytować.

    no tak, zapomnialem ze w cytacie odnosimy sie do urywka zdania, a nie
    pelnego zacytowanego zdania , no tak, ech te ludzie

    jakby sie tam wtracil tylko ostatni wyraz poprzednigo zdania, tez uwazalbys,
    ze odpisuje na niego, a nie na cale zacytowane zdanie?

  • 20. Data: 2006-12-09 11:05:10
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > jakby sie tam wtracil tylko ostatni wyraz poprzednigo zdania, tez
    > uwazalbys, ze odpisuje na niego, a nie na cale zacytowane zdanie?

    No wybacz. Cytujesz jakieś urywki a my mamy się domyślać o co ci chodziło.

    Tomek