  • Data: 2012-07-27 10:26:38
    Temat: Re: tajne dane osobowe opiekunki MOPS
    Od: ajaj <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niezupełnie tak jest. Przepraszam, ale zapomniałem napisać że opiekunka ma
    > dokument/identyfikator wydany przez MOPS.

    To jesli jest identyfikator i jesli MOPS wysyla ta pania na okreslone
    godziny i potwierdza, ze pracuje, to nie bylbym chyba az tak drobiazgowy
    i nie domagal sie koniecznie dowodu. Raczej male prawdopodobienstwo by
    ktos podrobil taki identyfikator i akurat pojawial sie u babci w
    umowionych godzinach.

    Swoja droga zawsze mnie zastanawialo dlaczego w PL ludzie tak bardzo
    boja sie o swoja tozsamosc, np. sprobujcie zadzwonic do urzedu w jakiejs
    sprawie i zapytajcie z kim rozmawialem na koncu. W 50% przypadkow
    uslyszycie, po co to panu, w jakim celu, albo w najlepszym przypadku z
    pania Basia, ale jak nazwisko? po co nazwisko ja tu jestem jedyna pania
    Basia, uppsp ;P (choc nie przecze to powoli sie zmienia i coraz wiecej
    urzednikow sie przedstawia)