  • Data: 2012-07-27 12:31:43
    Temat: Re: tajne dane osobowe opiekunki MOPS
    Od: SQLwiel <_...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-27 11:14, j...@g...pl pisze:

    > 1.dzwoniłem, prosiłem. Odpowiedź: ustawa o ochronie danych osobowych

    Poświęć 1.55zł i napisz list z żądaniem wskazania procedury
    identyfikacji tożsamości osoby podającej się za opiekunkę z MOPS.
    Potem zadzwoń i zapytaj, czy dostali list...

    Na moje oko - opiekunka musi mieć jakiś dokument wystawiony przez MOPS
    ważny z jej dokumentem tożsamości, albo z zalaminowanym zdjęciem.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.