  • Data: 2004-07-24 19:44:44
    Temat: Re: tablice rejestracyjne
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik LLora napisał:
    > Cześć. Mam problem. Nad morze zabieram rowery. Będą "jechały" na bagażniku
    > zamocowanym do haka holowniczego w taki sposób, że niestety będą przysłaniać
    > tylną tablicę rejestracyjną. Bagażnik sam w sobie nie ma miejsca na
    > zamontowanie tablicy (wiem, że są też takie, ale ten jest prostszy - bez
    > tablicy i świateł). Chciałam dorobić trzecią tablicę, ale powiedziano mi, że
    > się nie da, bo do jednego samochodu można wydać tylko jeden komplet tablic.
    > Jak mam tłumaczyć się przed policją? Czy jakies przepisy to regulują? Będę
    > wdzięczna za sugestie.

    mam nadzieje, że zatrzyma Cie pierwszy patrol przy wyjeździe z Twojego
    miasta i nie pozwolą Ci dalej jechać
    z tego co piszesz wynika, że oprócz tablicy Twój bagażnik zasłania także
    światła.. Narażasz więc na niebezpieczeństwo nie tylko siebie, ale
    przede wszystkim INNYCH!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl