  • 141. Data: 2022-02-14 14:29:52
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 13 Feb 2022 08:10:06 +0100, Shrek napisał(a):

    > Pierdolicie. Dawaj cytata:P

    > Dajesz. Tylko dawaj od razu datę i godzinę, żeby zobaczyć co było w
    > wiadomości napisane.

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/sV0MAQv0Y
    cQ/m/GgU495FiBAAJ

    Teraz się wij, co miałeś na myśli:
    "jak szczepionka przestała działać"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 142. Data: 2022-02-14 14:41:10
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-14, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > Ci co chcieli (zostali przekonani) to się zaszczepili.
    > Parę procent by się nie zaszczepiło tak czy siak ale IMHO tak z połowa
    > tych co się obecnie dalej nie chcą zaszczepić to efekt spartaczonego
    > przekonywania do szczepień, durnego rozdęcia oczekiwań i przekonania
    > nieprzekonanych że przyznawanie się do "ograniczonej skuteczności"
    > szczepionek ma daleko do powiedzenia ostatniego słowa.
    >
    > Chyba tylko kompletnie nawalony idiota może wierzyć że wyzywanie (tylu)
    > niezaszczepionych od "szurniętych" wielu z nich teraz przekona.

    Czy mogę uczynić Twoje życie odrobinę trudniejszym?
    A czy Ty zaszczepiłeś się? :)

    --
    Marcin

  • 143. Data: 2022-02-14 15:29:57
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Marcin Debowski pisze:

    > Czy mogę uczynić Twoje życie odrobinę trudniejszym?
    > A czy Ty zaszczepiłeś się? :)

    Endrju pytasz? On sie zczepił z mojo psio dupo dawno temu i mamy tera młode
    lordy nawet i szczekajo bluzgmi na zawołanie
    Wypierd kurwiu i siem Jondrusie nie trzepiaj ciulu!

    --
    Róhać Platformę, KaKałofcuf, komuchów i zielonych debili.
    Zboczeńcy na drzewo!

  • 144. Data: 2022-02-14 16:56:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.02.2022 o 14:29, A. Filip pisze:

> [...]
    > nieprzekonanych że przyznawanie się do "ograniczonej skuteczności"
    > szczepionek ma daleko do powiedzenia ostatniego słowa.

    Przez kogo spartaczona?
    Eksperci od początku powtarzają szczepić się, szczepić się, szczepić
    się, szczepionki są bezpieczne, przebadane, skuteczne.

    Można bardziej spartaczyć niż obecny rząd, który z jednej strony niby
    namawia do szczepień, a z drugiej strony mruga do społeczeństwa,
    finansuje szurskie portale i we własnych szeregach/koalicjantach trzyma
    niedouków wierzących w te brednie?

    Kto broni "wolności słowa" do bezczelnych kłamstw i manipulacji i
    święcie się oburza, gdy szurskie wpisy są usuwane, bo przecież ludzie
    mają prawo do "argumentów" przeciwnej strony wyssanych z brudnego palucha?

    Kto każe tej mitycznej połowie nieprzekonanych niezaszczepionych wierzyć
    szurskim portalom? Wierzyć w te bzdury nazywane przez szurów
    "argumentami" drugiej strony?

    Jak eksperci mają ich jeszcze bardziej przekonać? Lizaki rozdawać w
    punktach szczepień? Jak dzieciom?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 145. Data: 2022-02-14 18:24:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.02.2022 12:07, J.F wrote:
    > Ale tak swoja droga ciekawe - bo obsada do "Narodowego" i paru innych
    > jakos sie znalazla.
    > Sporo lekarzy, pielegniarek i innego personelu pracuje na "pol
    > gwizdka" i sa w stanie sie zmobilizowac za odpowiednie pieniadze,
    > czy skorzystali z okazji, "pieprzneli wypowiedzeniem", poszli pracowac
    > do tymczasowych, a po pandemii ... jakos to bedzie.

    "Na Narodowym - są nowoczesne respiratory, najdroższy sprzęt medyczny,
    ale prawie nie ma pacjentów."

    'Inny mężczyzna, będący na wyższym stanowisku, ratownika medycznego,
    przedstawił jeszcze bardziej optymistyczne obliczenia:

    "Płacą mi 100 złotych za godzinę, w miesiąc i 30 tysięcy wyciągnę. Ja tu
    będę do oporu siedział, do wiosny się odkuję, bo potem się skończy".
    "Stawki jakich nigdy nie było w polskiej służbie zdrowia. I nigdy nie
    będzie" - podsumowują'

    https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/praca-w-szpitalu
    -na-stadionie-narodowym-lekarze-mieszkaja-w-luksusow
    ym-hotelu/tx23d07

    https://natemat.pl/333741,sanitariusz-zdradza-ile-mo
    zna-zarobic-na-narodowym-nawet-30-tys

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 146. Data: 2022-02-14 18:30:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.02.2022 12:26, n...@o...pl wrote:
    > I te szpitala zakaźne są w stanie przyjąć covidowców?
    > Czyli te szpitale tymczasowe covidowe to buduje się dla zabawy?

    To niezaszczepieni w końcu "blokują łóżka" czy kładą ich do
    nowych/tymczasowych łózek które powstały po 2019r?

    > Pewnie. I tu się zgadzam - niezaszczepieni powinni czekać przed szpitalami
    > zakaźnymi aż się zwolni miejsce zamiast upychania ich po innych szpitalach.
    > Tydzień, miesiąc... niech czekają. (w ogóle po co ich do szpitala skoro wiedzą
    > lepiej)

    To pretensje powinniśmy mieć w takim razie do rządu, bo na to pozwala a
    nie do ludzi którzy mają prawo i z tego prawa korzystają.

    A tak swoją drogą:

    "...szpitale w Polsce dysponują 213 tys. łóżek w oddziałach szpitalnych."

    "Ministerstwo Zdrowia podało również, że liczba zajętych łóżek dla
    pacjentów z Covid-19 wynosi dziś 18824. Liczba dostępnych łóżek to
    30320. Liczba wolnych łóżek wynosi więc 11496."

    Czyli dla covidowców zarezerwowane jest 14% łóżek. To jak to pasuje do
    stwierdzenia "zatykają szpitale" :-/

    https://wartowiedziec.pl/polityka-zdrowotna/8813-czn
    a-liczba-ozek-szpitalnych-w-polsce

    https://300gospodarka.pl/live/wolne-lozka-covid-19-w
    olne-respiratory-w-polsce

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 147. Data: 2022-02-14 18:34:59
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.02.2022 14:00, Olin wrote:
    > To ciekawe, ze za każdym razem, kiedy szury coś napiszą, okazuje się to
    > kłamstwem albo manipulacją.

    "...myślę, że pewne nawyki, pewne zasady, do których jesteśmy już
    przyzwyczajeni, dystans, dezynfekcja, maseczka, to powinno z nami zostać
    może nie na zawsze, ale na dłuższy okres czasu - mówił w Polskim Radiu
    24 Waldemar Kraska, wiceminister zdrowia."

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 148. Data: 2022-02-14 19:00:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2022 18:30:38 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > To niezaszczepieni w końcu "blokują łóżka" czy kładą ich do
    > nowych/tymczasowych łózek które powstały po 2019r?

    Tymczasowe chyba zamkneli, ewentualnie przymkneli, a teraz kto wie czy
    nie otwarli - w miare porzeby.

    wiecej informacji z jest z Londynu
    https://en.wikipedia.org/wiki/NHS_Nightingale_Hospit
    al_London

    Szpital na 500 lozek, z potencjalem na 4000, a przyjal 19 pacjentow.
    Szpitale zwykle sie zmobilizowaly i łózek przybyło.

    No coz ... jak nie wiadomo, ilu bedzie, to sie trzeba zabezpieczyc.

    Mnie tylko interesuje, skad oni mieli 4000 respiratorow w zapasie,
    jesli nie wiecej, bo tych szpitali bylo wiecej.
    Rezerwa wojska na wypadek wojny, czy poprzednie SARS zasygnalizowaly
    potrzebe ?

    My zreszta tez mielismy troche, nawet bez tych nieudanych zakupow.

> [...]
    > 30320. Liczba wolnych łóżek wynosi więc 11496."
    >
    > Czyli dla covidowców zarezerwowane jest 14% łóżek. To jak to pasuje do

    A ile bylo w szczycie?

    Tak czy inaczej - organizowano te łóżka na siłe, kosztem normalnych.
    Ale jak to wyglaądalo rok temu, gdzie nie mozna zwalac na niechec do
    szczepionek?

    Z drugiej strony - byla jeszcze polityka rzadu: wprowadzac
    ograniczenia w miare potrzeby, dbajac aby sie szpitale nie zapchaly.
    I doczekac szczepionki, ktora zakonczy epidemie.
    Mimo ze PiS, wydaje sie rozsadnie.
    A tu narod nie chce sie szczepic ...

    J.

  • 149. Data: 2022-02-14 19:16:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2022 18:24:51 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

> [...]
    > będzie" - podsumowują'
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/praca-w-szpitalu
    -na-stadionie-narodowym-lekarze-mieszkaja-w-luksusow

    ale 30 tys w miesiac to 300h. Etat normalnego czlowieka ma blizej 170h
    codziennie.
    Wiec cos typu niewolnicza praca ... ale za te pieniadze moze sie
    oplaca ... przez pare miesiecy czy rok.

    W dodatku jak nie ma pacjentow, to sie czlowiek tak bardzo nie meczy
    :-)

    Hotel tez mozna by sprawdzic - po ile wynajal pokoje.
    Z powodu lockdaownu mogl miec alternatywe - zero przychodu :-)

    Mnie natomiast interesuja koszty ogrzewania tego Narodowego.

    Stadion to chyba nie nalezy do energooszczednych budynkow, a chorzy
    raczej lubia cieplo. Zimą.

    Ale przeciez tam sie juz jakies mecze zaczely ... nie koliduje to?

    J.

  • 150. Data: 2022-02-14 19:23:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2022 16:56:05 +0100, Kviat wrote:

> [...]
    > namawia do szczepień, a z drugiej strony mruga do społeczeństwa,
    > finansuje szurskie portale i we własnych szeregach/koalicjantach trzyma

    W zasadzie masz racje.

    > Kto broni "wolności słowa" do bezczelnych kłamstw i manipulacji i
    > święcie się oburza, gdy szurskie wpisy są usuwane, bo przecież ludzie
    > mają prawo do "argumentów" przeciwnej strony wyssanych z brudnego palucha?

    Ale moze trzeba bylo wziac przyklad z Olina, i podstawic pod nos -
    90% 40-latkow zmarlych na Covid to niezaszczepieni.
    Tylko moment - prawda to, czy kolejna statystyczna manipulacja?

    Bo z ochroną przed zachorowaniem to sam widzisz jak jest ... a nie,
    Ty nie dostrzegasz.
    A przeciez politycy kłamią, z PiS szczegolnie :-)

    Ciekawe tylko, ze to zwolennicy PiS tak Morawieckiemu nie wierzą :-)

    > Jak eksperci mają ich jeszcze bardziej przekonać? Lizaki rozdawać w
    > punktach szczepień? Jak dzieciom?

    Dla doroslych to pol litra, albo samochod ... w loterii szczepionkowej
    :-)

    J.