  • Data: 2022-02-11 16:27:34
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2022 o 16:08, Kviat napisał:
> [...]

    chyba - bo nie mam pamięci do dat - zawsze z tym na historii miałem problem.

    > To kurwa wiesz, czy chyba?

    wiem, ale nie potwierdzę tego czy było to bardziej latem, czy jesienią

    > Wiesz, że znowu bredzisz, ale na wszelki wypadek używasz słowa "chyba".
    > Tak właśnie działają szury. Nie wiedzą na pewno, nie sprawdzą, coś
    > gdzieś usłyszą, powtarzają bezmyślnie. Ale dodadzą "chyba" i uważają, że
    > wszystko w porządku i nie mogą się nadziwić, że są nazywani szurami.

    piszę chyba, gdy nie jestem czegoś pewien. I jeśli czegoś nie jestem
    pewien, to to wyrażam.

    > Po chuj powtarzasz coś, o czym piszesz "chyba"?

    bo mogę umieścić to tylko w pewnym wyrywku czasu - kilkumiesięcznym

    > Bredzisz.
    > Przechorowanie zawsze jest gorsze niż zaszczepienie.
    > Tłumaczyłem ci to już, że nabywanie odporności poprzez przechorowanie to
    > przejaw kretynizmu w postaci czystej.

    na razie to Ty bredzisz i nawet nie rozróżniasz nabycie odporności od
    tego jaką odporność otrzymujesz.

    > Kłamiesz. Nie masz. Łykasz wszystko o czym bredzą antyszczepionkowcy.
    > Co chwilę wrzucasz tutaj jakąś antyszczepionkową brednię, której nie
    > zweryfikowałeś.

    tak tak i pisze to gość, który swoją wiedze opiera na demagogu i
    factcheckerze...

    > Widzę właśnie. Gówno sprawdziłeś i masz kiepską pamięć.
    >
    > Ja sprawdziłem co powiedział i sprawdziłem skąd się wzięła ta kolejna
    > manipulacja szurów jego słowami. Ty nie.
    > Twierdził, że jest bardziej stabilny od wirusa grypy, a nie że nie mutuje.
    > Szury sobie to przetłumaczyły na "powiedział, że nie mutuje".
    >
    > Tę swoją dobrą pamięć możesz sobie w buty wsadzić.

    > Znowu ci pamięć szwankuje:
    > http://pressmania.pl/proste-pytania-proste-odpowiedz
    i/

    > "Dr Norman Pieniążek (75 l.)(...)"
    > "Nazywany profesorem Norman J. Pieniążek studia biologiczne na
    > Uniwersytecie Warszawskim ukończył... 52 lata temu. Cztery lata później
    > obronił tamże pracę doktorską. Niestety, zgodnie z wpisem do bazy Nauka
    > Polska na tym kariera naukowa pana Pieniążka zakończyła się,
    > przynajmniej w Polsce"

    a kto nazwał go profesorem? Ja? Skoro nie, to po co cytujesz?

    > "Nazywanie więc doktora Pieniążka profesorem nie ma najmniejszej racji
    > bytu. Podobnie zresztą jak podawanie go za pracownika Centers for
    > Disease Control and Prevention (CDC). Dr Pieniążek w końcu odszedł na
    > zasłużoną emeryturę, i to już 7 lat temu, w 2013 r."
    >
    > Resztę doczytasz samodzielnie. O ile nie zapomnisz.
    > Inne informacje na jego temat też najdziesz. Jak będziesz chciał.

    Nie muszę, bo już to dawno zrobiłem. Natomiast u Ciebie czytanie ze
    zrozumieniem kuleje. Ciągle walczysz z czymś co sobie wyimaginowałeś, że
    ktoś coś powiedział.

    --
    http://zrzeda.pl