  • Data: 2022-02-11 16:50:50
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2022 o 16:45, Jacek Maciejewski napisał:

    > Co tak bezosobowo? Kto, kiedy gdzie i jak.
    > I coś mi się widzi że oceniasz lekarstwo po nazwie :) Jak nazwa ci nie
    > pasuje to lekarstwo do d... :)

    nie - nie wiedziałem, czy do dupy czy nie rok temu, aczkolwiek miałem
    obiekcje co do czasu badania. Jednak rok temu nie miałem też dylematu
    czy używać, bo przechorowałem w międzyczasie tę "niebezpieczną chorobę"

    Natomiast tu ktoś wyzywa ludzi od antszczepionkowców, gdy nie dość, że
    nie chcą skorzystać tylko z jednej konkretnej grupy szczepionek i to jak
    napisałem, do niedawna nawet nie byłyby nazywane szczepionkami. Ale to
    tak jakby osobę która nie lubi schabowego nazywać veganem. Nie ma
    znaczenia, że je inne mięsa, nie lubi schabowego, to vegan! Nie widzisz
    absurdu?

    --
    http://zrzeda.pl