  • Data: 2022-02-11 12:37:21
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2022 o 12:31, Kviat pisze:

    > Zdrowy na umyśle człowiek nie powtarza bzdur, które były wielokrotnie
    > dementowane i wyjaśniane.
    >
    > https://demagog.org.pl/fake_news/piotr-rubas-przekon
    uje-ze-szczepienia-sa-niebezpieczne-to-nieprawda

    nikt zdrowy na umyśle nie bierze jako dowodu tego co jest na stronach
    typu demagog, czy fakehunter (który ostatnio przy dyskredytowaniu dra
    Basiukiewicza został przyłapany, że szpecjaliści tam zatrudnieni nie
    rozróżniają CPR i IFR i je mieszają, udowadniając nieprawdę - dla mnie
    brak chęci czytania szurskich stron tego typu).

    --
    http://zrzeda.pl