  • Data: 2022-02-11 15:31:31
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2022 o 14:45, Kviat napisał:

    > Nikt normalny tak nie twierdzi.

    takie zdanie rzucił chyba w okolicy wakacji 2020r Horban

    > No i?

    no i jest to głupota, bo odporność oparta na przeciwciałach i odporności
    komórkowej nigdy nie jest gorsza po przechorowaniu niż po szczepieniu.

    > W przeciwieństwie do antyszczepionkowców, którzy mówią tylko prawdę i
    > samą prawdę?

    sam jesteś antyszczepionkowiec. Ktoś kto się szczepił na wszystko co
    trzeba i powinno, natomiast nie chce przyjąć eksperymentalnego eliksiru,
    którego jeszcze niedawno nawet szczepionką nazwać by nie można było
    nazywasz antyszczepionkowcem, bo zadaje pytania i sprawdza?

    > Kontrolka ci się psuje jak ich słuchasz? Skąd wiesz, że oni wiedzą o
    > czym mówią i że nie kłamią z rozmysłem? Jak to weryfikujesz?

    zależy co - jeśli są to teorie to mam pewien dystans, ale tak jak w
    przypadku Horbana zapamiętuję (a mam dość dobrą pamięć) kto mówił co i w
    jakich okolicznościach i sprawdzam to co dla mnie jest istotne.

    > Co sprawia, że dajesz wiarę jakiemuś oszołomowi, który kłamie w żywe
    > oczy (co wielokrotnie było wykazywane i co możesz sprawdzić
    > samodzielnie), zamiast naukowcom, którzy się na tym znają?

    jakiemu oszołomowi? Czyli wg Ciebie taki dr Pieniążek to oszołom? Bez
    kariery naukowej, nie zna się na tym czym się zajmował?

    Super.

    --
    http://zrzeda.pl