  • Data: 2014-09-17 19:55:55
    Temat: Re: szuka ich policja - jaki zarzut?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2014 19:32, HIKI pisze:

    > Nie.

    To dlaczego sprawiasz wrażenie postrzelonego w mózg?

    > Nie głupku.

    Interpunkcja też dla ciebie pozostaje wielką niewiadomą...

    > Nie, na pikniku lub imprezie plenerowej

    Impreza ma organizatora, który ma obowiązek zapewnić bezpieczeństwo -
    chociażby wydzielając teren na którym potencjalnie niebezpieczne rzeczy
    będą się dziać. Ot chociażby na "pikniku lotniczym" samoloty i inne
    statki powietrzne co do zasady nie latają bezpośrednio nad widzami na
    niskiej wysokości - zawsze dzieje się to w pewnej odległości tak aby w
    razie nawet jakieś poważnej katastrofy szczątki nie leciały na widzów
    (jeśli lecą, to organizator porządnie spieprzył sprawę).

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić