  • Data: 2006-12-31 17:16:15
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Angie" <J...@O...EU> napisał w wiadomości
    news:en8avg$8gh$1@news.onet.pl...

    > Nieprzytomnosc byla jedna z opcji prawda? Rownie dobrze mogla byc szantazowana
    > bronia, mogla zostac ogłuszona i ocknac sie po fakcie, a sadzac po
    > wypowiedziach watkotwórcy inteligencja on nie grzeszy wiec mogl po prostu
    > portfel gdzies zgubic etc

    I w ramach tego szantażu bronią, to nogi oczywiście rozłożyła, by nie zostać
    zatrzelona, ale kraść portfela to się już nie bała? Albo dostała wazonem po
    głowie i nieprzytomna się bronić nie miała możliwości, ale ręce same się jej
    zacisnęły na portfelu?

    Z tego wszystkiego tylko znalezienie post factum tego portfela by sprawę jakoś
    tłumaczyło. tylko, ze skoro zdarzenie miało miejsce w jego samochodzie, to nie
    bardzo mi się chce w to uwierzyć.