    From: "Angie" <J...@O...EU>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Date: Sun, 31 Dec 2006 13:43:22 +0100

    Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:1167567889.189162.164740@48g2000cwx.googlegroup
    s.com...

    >Ofiara z tej neprzytomnosci ukradla szczeniakowi portfel...

    Nieprzytomnosc byla jedna z opcji prawda? Rownie dobrze mogla byc
    szantazowana bronia, mogla zostac ogłuszona i ocknac sie po fakcie, a sadzac
    po wypowiedziach watkotwórcy inteligencja on nie grzeszy wiec mogl po prostu
    portfel gdzies zgubic etc

    >Ale 14-latka w nocy na dyskotece..

    Po pierwsze ja tam nie doczytalam ze dzialo sie to w nocy - nawet 14 latka
    moze byc na dyskotece do np 21. Po drugie na wsiowych dyskotekach, ktore sa
    wydarzeniem towarzystkim bywaja zapewne 14latki bo taka dyskoteka to jedyna
    dostepna forma rozrywki:-) Po trzecie - wiek ofiary gwaltu jest tu najmniej
    istotny. Jesli ja zgwalcil to jest gwalcicielem bez wzgledu na to czy ona ma
    14 czy 44 lata. Nawet sam watkotworca chyba ma jakis skrot myslowy bo
    napisal "bo inaczej pójdzie na Policje i zgłosi gwałt na sobie.Zamurowało
    mnie bo podczas imprezy twierdziła ze ma 17lat a teraz chce mnie naciagnac
    na kase". Gnojkowi sie wydaje, ze gwalt to jest ponizej 17 roku zycia czy
    co? [zauwaz ze chronologia czasowa jest taka "tydzien temu balowalem na
    dyskotece", "nastepnego dnia ona dzwoni, ze albo da kase albo ona zgłasza
    sprawe gwałtu. Tydzien pozniej 'wczoraj rano" ona informuje go ze ma 14 lat.
    dalej uwazam, ze gnojek zmysla, ale z nudow moge poczytac ten watek, a co mi
    tam:-) ]

    >dostaje pigolke

    Pig U łkę

    Angie