  • Data: 2006-12-31 12:58:25
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: B0L0 <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Tak, czy siak jestem w ogóle przeciwny płaceniu przez pytającego,
    > natomiast uważam, że nawet gdyby zapłacił zarzutu przekupstwa postawić
    > mu nie można i o to mi chodzi.

    moze masz racje. rozwazmy jeszcze 2 sprawy
    1) czy jak 'ofiara' za miesiac sobie przypomni ze chce jeszcze 20tysiecy
    to tez bedzie odszkodowanie
    2) czy kredyty ktore koledzy ofiary wzieli na konto auto-cracka tez sa
    forma odszkodowania
    w sumie to odpisuje pod niewlasciwym postem ale co tam.
    jeszcze raz sugeruje spowiedz u ojca i wspolna jaknajszybsza wizyte na
    najblizszej komendzie policji

    --
    pozdrawiam
    bolo