    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Date: Sun, 31 Dec 2006 12:39:58 +0100

    Użytkownik "Angie" <J...@O...EU> napisał w wiadomości
    news:en80q3$g1h$1@news.onet.pl...

    > Slyszales o pigułce gwaltu?

    A słyszałaś o tym, że taką pigułkę można jeszcze post factum wykryć w
    organizmie? I to przez dość długo. Oczywiście pod warunkiem, że ofiara uda się
    do Policji czy lekarza. Tak, czy siak skoro pytający pisze, że jej nie zgwałcił,
    to zakładam, ze tak było. Że nie podał jej narkotyków, nie upił i nie powiązał
    jak bydlątka przed zarżnięciem. Bo to w każdym z tych wypadków jest gwałt. Inna
    sprawa, że zgwałcenie trzeba sprawcy dowieść. Znam sporo przypadków, gdy sprawcy
    prawdziwych gwałtów wywijali się tylko z tego powodu, że brakowało dowodów.

    O ile sprawy mają się tak, jak opisał je pytający, to moim zdaniem szantażystka
    nie pójdzie z tym do organów ścigania, a jak pójdzie, to tylko się wstydu naje i
    tyle. Zwłaszcza, gdyby pytającemu udało się nagrać jej żądanie wypłaty tych
    pieniędzy w zamian za zwrot portfela, bo wówczas już panna popełnia przestępstwo
    z art. 286§2 kk.

    > Ja bym na przyklad ukradla takiemu kolesiowi dowod, zeby a) miec dowod ze z
    > nim bylam b) dowiedziec sie jak sie nazywa moj oprawca.

    Nie, no sam zamysł twórczy jest dla mnie zrozumiały i celowy. Tyle, że niestety
    miałem okazję rozmawiać z wieloma zgwałconymi zaraz po samym zdarzeniu i nie
    spotkałem się nigdy z takim przejawem racjonalizmu w ich wykonaniu. Generalnie
    większość starała sie jaknajszybciej oprawcy wyrwać, a nie zbierać przy okazji
    dowody jego tożsamości.

    > Skoro poznala go na dyskotece to niekoniecznie mogla wiedziec jak sie nazywa
    > gdzie mieszka etc. Przy skutecznosci naszej policji, wreczenie dowodu
    > osobistego gwalciciela moze ulatwic jego identyfikacje i zmniejszyc szanse na
    > "umorzenie z powodu niewykrycia sprawcy"

    Pewnie, że tak. Rzecz w tym, że nasza "ofiara" zamiast wręczyć go policji, to
    szantażuje nim pytającego. A to mocno nadwyrężą moją wiarę w jej dobre intencje.